آفتاب

لایحه دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار مجلس

لایحه دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار مجلس

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آتی لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، مجلس شورای اسلامی هفته آینده روزهای یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته آینده خود ادامه رسیدگی طرح یک فوریتی اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس و لایحه اصلاح و دایمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود دارند.
به گزارش ایرنا، لایحه اصلاح و دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری که به پیشنهاد سازمان امور اداری واستخدامی کشور در جلسه 1396.10.17 هیات دولت به تصویب رسید در 16 بهمن سال گذشته در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
این لایحه در کمیسیون های تخصصی مجلس بررسی شده و اکنون در دستور کار رسیدگی قرار گرفته است.
در مقدمه توجیهی این لایحه 67 ماده ای آمده است: نظر به آزمایشی بودن قانون مدیریت خدمات کشوری- مصوب 1386- و با توجه به تجربیات حاصل از اجرای این قانون به منظور رفع ایرادات و دائمی کردن قانون یادشده، این لایحه جهت طی تشریفات قانونی به مجلس تقدیم شده است.

** تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی این هفته بررسی می شود
لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای نظام اداری و مقابله با فساد، بررسی لایحه حفاظت از خاک اعاده شده از سوی شورای نگهبان و لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی اعاده شده از شورای نگهبان و طرح اصلاح ماده 60 قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.
نمایندگان مجلس قرار است هفته آینده گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مورد عدم اجرای قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی و تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان خصوصی سازی را بررسی کنند.
بررسی اقدامات دستگاه های مسوول درخصوص مصوبات هیات وزیران و قوانین مرتبط در زمینه مبارزه با آلودگی هوا و تقاتضای تحقیق و تفحص از نحوه تشکیل و خرید ساختمان ها و جذب نیرو و دادن وام توسط بانک شهر در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس است.
سیام** 1336
کد N2116042

وبگردی