آفتاب

بیش از 600 هزار قلم مواد محترقه در مازندران کشف شد

بیش از 600 هزار قلم مواد محترقه در مازندران کشف شد

ساری - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران اعلام کرد: بیش از 600 هزار قلم انواع مواد محترقه سالجاری در استان کشف و ضبط شد که بیشترین ان مربوط به روزهای اخیر است.

سردار سید محمود میرفیضی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس در این ایام با حساسیت ویژه ای پیگیر امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان است و تمهیدات لازم را برای روزهای پایانی سال و شب عید دیده است.
وی با تاکید بر اینکه با واحدهای صنفی متخلف که در امر عرضه مواد محترقه اقدام می کنند برابر قانون رفتار خواهد شد، گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و اصناف واحدهای متخلف پلمپ خواهند شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران گفت: در این ایام با متخلفانی که سعی در برهم زدن آرامش مردم کنند برخورد جدی خواهد شد و در صورت دستگیری افراد متخلف بر اساس ضوابط قضایی تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان نیروی انتظامی خواهند بود.
میرفیضی با اشاره به اینکه پلیس مخالفتی با شادی ایمن مردم ندارد، افزود: تاکید پلیس این است که مراسمی همچون چهارشنبه سوری به صورت محله محور و با حضور والدین انجام گیرد.
وی ادامه داد: در صورتی که خانواده ها تمایل به برپا کردن اتش برای مراسم آئینی دارند، توضیه پلیس رعایت حداکثر ایمنی است.
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران نقش والدین را در برگزاری صحیح آئین چهارشنبه سوری و دیگر آئین های شاد بسیار موثر عنوان کرد.
میرفیضی با بیان اینکه خانواده ها باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند، افزود: همه موظف هستیم فرزندانمان را از فضاهایی که امکان بروز خطر برای آنان وجود دارد دور نگه داشته و آنها را با تبعات زیانبار آن آشنا سازیم.
گفتنی است که بر اساس آمار اورژانس مازندران سال گذشته در ایام چهارشنبه سوری 132 نفر در این استان در پی استفاده از مواد محترقه مجروح شدند.
7335/1899
کد N2115608

وبگردی