آفتاب

اقدام خیراندیشانه کسب و کارهای آنلاین برای آزادی زندانیان در آستانه نوروز ۹۸

اقدام خیراندیشانه  کسب و کارهای آنلاین برای آزادی زندانیان  در آستانه نوروز ۹۸

هشت شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای آنلاین با راه اندازی کمپین «عکس خانوادگی» ۳۱ زندانی جرائم غیرعمد را در آستانه سال نو آزاد کردند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا،کمپین «عکس خانوادگی» با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در حالی از سوی فعالان کسب و کارهای دیجیتال آغاز شده است که هشت شرکت این حوزه در اقدامی متفاوت، هزینه هدایای نوروزی خود را به این امر اختصاص دادند.

 در متن این کمپین آمده است :«عکس خانوادگی» زمانی کامل می‌شود که همه اعضای خانواده در کنار هم حضور داشته باشند، اما نوروز سال ۹۸ عکس خانوادگی ۱۴ هزار خانواده کامل نیست. زیرا یکی از اعضای این خانواده‌ها به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد و ناتوانی در پرداخت بدهی در زندان به سر می‌برند. به همین دلیل گروهی از  کسب و کارهای آنلاین شامل «کافه بازار»، «دیوار» و «بلد» از شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان، «صبا ویژن»، «فیلیمو»  و «آپارات» از شرکت صباایده، «نت برگ» از شرکت کسب و کارهای نوین ایرانیان  و «علی بابا» از شرکت سفرهای علی بابا هزینه هدیه‌های نوروزی خود را به آزادی ۳۱ زندانی از بند اختصاص دادند.

این کمپین از طریق یک اطلاعیه با بیش از ۱۶۰۰ نفر از افراد از هنرمندان ،خبرنگاران و اهالی رسانه از  سوی روابط عمومی این هشت شرکت به اشتراک گذاشته شد تا ضمن آگاهی آنان از مشارکتشان در فعالیت خیرخواهانه، فرهنگ سازی برای پیوستن به این اندیشه خیر ادامه دار باشد.

 ارزش کلی این کمپین در آستانه نوروز ۹۸ سه میلیارد و صد میلیون ریال است که به آزادی ۳۱ زندانی منجر شده است

 

 

کد N2115126

وبگردی