آفتاب

تنبیه انضباطی رئال بیخ گوش هافبک مغضوب

تنبیه انضباطی رئال بیخ گوش هافبک مغضوب

تهران- ایرنا- «سانتیاگو سولاری» سرمربی تیم رئال مادرید از این باشگاه خواست تا برای «ایسکو» به دلیل حرکتی که پیش از بازی کهکشانی ها مقابل آژاکس در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان انجام داده بود، مجازات داخلی در نظر بگیرند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، براساس گزارش یکی از شبکه های تلویزیونی رسمی اسپانیا، ایسکو پس از اطلاع از اینکه نامش در فهرست اعلام شده از سوی سولاری برای بازی سه شنبه شب گذشته مقابل آژاکس قرار داده نشده است، از همراهی تیمش با اتوبوس امتناع کرد و با خودروی شخصی راهی سانتیاگو برنابئو شد.
علاوه بر این، هافبک مغضوب اسپانیایی در جلسه تیمی پیش از آغاز بازی نیز غایب بود و پس از اطلاع رسانی موضوع توسط سرمربی آرژانتینی به باشگاه، هیات مدیره این تیم تصمیم گرفت تا ایسکو را مجازات کند.
این در حالی است که بدنبال شکست تحقیرآمیز مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آژاکس و حذف از این تورنمنت، ایسکو در جلسه تمرینی روز پنجشنبه پس از اینکه با هشدار «سرخیو راموس» کاپیتان تیم مواجه شد، از مجموعه تیم عذرخواهی کرد.
لازم به ذکر است که نام هافبک اسپانیایی در ترکیب کهکشانی ها برای بازی امشب مقابل رئال وایادولید گنجانده نشده است و سولاری در جریان نشست خبری پیش از بازی عدم آمادگی را دلیل این اقدام عنوان و از پرداختن بیشتر به موضوع خوددرای کرد.
سولاری در این خصوص اظهار داشت: ایسکو برای همراهی نکردن تیم با اتوبوس پیش از بازی مقابل آژاکس عذرخواهی کرد و ما مسائل انضباطی را در داخل باشگاه حل و فصل می کنیم؛ برای بازی کردن باید شما در درجه اول باید از لحاظ فیزیکی آمادگی داشته باشید و در ادامه جایگاه خود را حفظ کنید.
ورزشی**3991**9129
کد N2111912

وبگردی