آفتاب

مراکز خدمت رسانی به گردشگران در خیابان سی تیر

مراکز خدمت رسانی به گردشگران  در خیابان سی تیر

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران بر آمادگی کامل این جمعیت برای استقرار اکیپ های امدادی در مراکز پرتردد گردشگران نظیر خیابان سی تیر تاکید کرد.

به گزارش آفتاب، حسین کتابدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران در نشست با دلاور بزرگ‌نیا مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران که روز یک شنبه 19 اسفندماه برگزار شد بر آمادگی کامل این جمعیت برای استقرار اکیپ های امدادی در مراکز پرتردد گردشگران نظیر خیابان سی تیر تاکید کرد.

دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران با اعلام اینکه بخشی از اقلام اطلاع رسانی و تبلیغاتی نظیر کتابچه و نقشه راهنمای گردشگری در اختیار جمعیت هلال احمر استان تهران برای توزیع بین گردشگران قرار می گیرد افزود: این هم افزایی موجب می شود در مراکزی که پایگاه های  اطلاع رسانی میراث فرهنگی حضور ندارد از ظرفیت سایر نهادهای برای خدمات رسانی به گردشگران و میهمانان تهران استفاده کرد.

بزرگ نیا ادامه داد: بی شک تلاش ارزنده  جمعیت هلال احمر استان تهران در خدمات رسانی به مسافران و ایجاد حس امنیت خاطر در بحث سلامت و امدادرسانی جاده ای بر هیچ کس پوشیده نیست، به همین خاطر ستاد اجریی خدمات سفر استان به صورت ویژه تری از امدادگران هلال احمر پس از پایان سفرهای نوروزی سال 98 قدردانی خواهد کرد.

منبع، فارس


کد N2111856

وبگردی