آفتاب
وزیر ارتباطات :

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا ضامن بقای کشور است

گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا ضامن بقای کشور است

تهران-ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با کاشتن یک درخت در منزل یکی از شهیدان این وزارتخانه، گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا را ضامن بقای کشور دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، «محمدجواد آذری جهرمی» امروز، شنبه به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری برای کاشتن یک اصله نهال به منزل شهید «حیدر دستگیر» از شهیدان این وزارتخانه رفت.
شهید حیدر دستگیر، از کارمندان منطقه 14 پستی بود که سال 1365 در عملیات کربلای 5، به عنوان شهید و مفقودالاثر اعلام شد و پیکرش سال 1373 به میهن بازگشت.
در دیدار وزیر ارتباطات با خانواده این شهید، «حسین نعمتی» معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست، «امیر محمدی ستا» مشاور وزیر در امور ایثارگران و «مجید خباز» مدیرکل امور اداری و پشتیبانی نیز حضور داشتند و همسر شهید به بیان خاطراتی از وی پرداخت.
در ادامه آذری جهرمی با تأکید بر اینکه بزرگداشت یاد و نام شهدا نعمت است، گفت: از دوران هشت سال دفاع مقدس زمان زیادی گذشته است و خیلی‌ها آن زمان نبوده‌اند و ندیده‌اند که آن دوران چه ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌هایی صورت گرفت.
وی افزود: قطعاً اگر مرور یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس نباشد ایثارگری‌های آن‌ها به دست فراموشی سپرده می‌شود؛ شهدایی که اگر نبودند معلوم نبود اکنون کشور به چه وضعیتی دچار می‌شد.
وزیر جوان دولت تدبیر و امید با تأکید بر اینکه گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا ضامن بقای کشور است، گفت: خانواده شهدا به این دیدارها نه نیاز دارند و نه اصلاً این مسائل برایشان اهمیت دارد، این دیدارها و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا برای خود ما، مردم و کشور حائز اهمیت است.
در پایان این دیدار، وزیر ارتباطات و مدیران پست هر کدام یک اصله نهال در حیاط منزل شهید حیدر دستگیر به مناسبت هفته منابع طبیعی و درختکاری غرس کردند
علمی**9207** 1055
کد N2110535

وبگردی