آفتاب

نصب و قیمت ایزوگام در تهران

 نصب و قیمت ایزوگام در تهران

امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌شود.

ایزوگام نام بازرگانی گونه‌ای عایق آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید . عایق‌بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیرگونی انجام می‌گرفت؛ با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها داد. امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحله پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت‌بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌شود.


دسته‌بندی‌های ایزوگام


براساس نوع لایه‌های به‌کاررفته (تیشو و پلی‌آستر) به سه دسته تقسیم می‌شود:
۱) ایزوگام تک لایه (شامل پلی استر دوخته) این نوع ایزوگام به نسبت نوع دو لایه ظریف‌تر و قابلیت انعطاف بیشتری را دارد.
۲) ایزوگام دو لایه (شامل تیشو و پلی استر) این نوع ایزوگام ضخیم‌تر از نوع تک لایه بوده و دارای استحکام بیشتری است.
۳) ایزوگام براساس پوشش آلومینیمی روی آن به دو دسته تقسیم می‌شود: ۱) ایزوگام با روکش آلومینیم با توجه به روکش آلومینیمی، این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد. ۲) ایزوگام بدون روکش آلومینیم این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق‌کاری سرویس‌های بهداشتی، پی و... به کار می‌رود.
شرکت عایق‌کاران نوین پوشش آماده اجرای آسفالت کف خیابان‌ها و نوار حفاری با اجرای زیرسازی درمناطق تهران و حومه به صورت اجرای دستی وسنگین با غلتک موتوری به روش های  با مصالح یا اجرتی است. جهت اطلاع از قیمت لطفا تماس بگیرید.

صادرات به خارج از کشور


شرکت عایق‌کاران نوین پوشش آمادگی خود را جهت صادرات قیر و ایزوگام صادراتی بامجوز صادرات به تمامی کشورها از جمله کشورهای عراق و افغانستان اعلام می‌کند.

همکاری با تمامی مراکز دولتی


شرکت عایق‌کاران نوین پوشش (ایزوگام کرمی) درنظر دارد با تمام ادارات دولتی که اقدام به خرید و نصب ایزوگام، قیرگونی، آسفالت و بستن قرارداد با این شرکت کنند علاوه بر تخفیف شرایط اقساط با اجرای با مصالح و دستمزدی را به هموطنان عزیز خدمات ارائه کند.
ایزوگام‌های نصب شده توسط شرکت با بیمه‌نامه معتبر ممهور به مهر بیمه ایران و شرکت تولیدی ایزوگام و ضمانت نامه معتبر ۱۰ ساله است. با بیش از ۱۴ سال سابقه درخشان در زمینه ایزوگام، قیرگونی و آسفالت در خدمت هموطنان عزیز هستیم.
برای اطلاع از قیمت ایزوگام، عایق سفید، پرایمر و قیر لطفا تماس بگیرید و یا به لینک زیر مراجعه کنید.
شماره تماس تهران: ۰۹۱۹۹۷۶۱۰۰۶ ، ۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶  


کد N2110373

وبگردی