آفتاب

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره جام جم اعلام شد

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره جام جم اعلام شد

تهران - ایرنا - مسئول کمیته پشتیبانی پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم، گفت: آیین اختتامیه این جشنواره، سه شنبه 21 اسفندماه جاری با حضور هنرمندان، برنامه سازان و خانواده بزرگ صدا وسیما برگزار می‌شود.

به گزارش عصر دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدمحمود اسلامی با اشاره به جزئیات اختتامیه این دوره از جشنواره، گفت: بخش مردمی جشنواره به دلیل صرفه جویی در منابع و پیشنهاد دست اندر کاران جشنواره در همان روز اختتامیه برگزار می‌شود و برگزیدگان این بخش همزمان با نفرات برتر سایر کمیسیون‌های جشنواره معرفی و قدردانی خواهند شد.
مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما با اشاره به تنوع آثار در کمیسیون آگهی و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم گفت: همچنین به دلیل حجم بالای آثار ارسالی که 250 اثر تبلیغاتی را با زیر گروه‌های متنوعی شامل می‌شود، برگزیدگان بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی طی مراسم جداگانه‌ای در اوایل سال آینده تجلیل خواهند شد.
وی با اشاره به سفارش ساخت تندیس جشنواره به دست هنرمندان اصفهانی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر جشنواره با استفاده از منابع داخلی و امکانات موجود مد نظر این کمیته بوده است.
اسلامی در پایان مخاطبان را حامی و پشتیبان اصلی جشنواره جام جم برشمرد و خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده مردم در جشنواره از این امر حکایت دارد.

** پنجمین جشنواره جام جم در یک نگاه

جشنواره پنجم جام‌جم مهر ماه امسال در دو بخش انتخاب آثار و در بخش داوری کارش را شروع کرد که در بخش اتتخاب آثار مدیران شبکه‌ها و اعضای کمیسیون‌های انتخاب آثار، آن‌ها را بررسی کردند.
امسال با توجه به همزمانی جشنواره با چهلمین سال انقلاب مقرر شد که جشنواره در ابعاد بیشتری فعالیت کند و علاوه‌ بر سریال‌ها، مستند و مسابقات، کمیسیون‌های دیگری شامل برنامه‌های ترکیبی و دوبلاژ هم اضافه شد.
جشنواره پنجم فرصت را به انبوه برنامه‌سازان خلاق ارایه کرده است که در حوزه‌های اجتماعی، ورزشی، خانواده، معارف و... برنامه‌های خود را معرفی کنند.
در بخش مسابقات 29 اثر، در بخش پویانمایی 45 اثر از مرکز صبا و شبکه‌ها، در بخش برنامه‌های ترکیبی 68 اثر به جشنواره ارائه شد.
در حوزه فضای مجازی در بخش سایت شبکه، اطلاع‌رسانی شبکه‌ها و شبکه‌های مجازی 51 اثر، در حوزه دوبلاژ از میان 2200 ساعت فیلم و سریال 88 اثر، در حوزه آثار نمایشی 20 سریال از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج و یک اثر از شبکه نسیم برای مرحله داوری به کمیسیون‌های جشنواره جام‌جم راه یافتند.
طبق برنامه از پیش تعیین شده چهارم اسفندماه سال جاری برگزیدگان بخش مردمی جشنواره معرفی ‌شدند.

همچنین در برنامه «خیابان جام‌جم» با محوریت معرفی آثار و برگزیدگان، مردم در انتخاب بهترین سریال، بهترین برنامه‌های سیما، مجریان سیما مشارکت خواهند کرد.
کمیته بازار محصولات تلویزیونی هم امسال به جشنواره جام جم اضافه شده است. بازار محصولات رسانه‌ای امسال توسعه یافته است.
سریال‌ها و برنامه‌هایی که از شهریور سال گذشته تا پایان آذرماه امسال روی آنتن رفته‌اند وارد مرحله داوری این جشنواره شدند.
پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام جم روز سه شنبه 21 اسفندماه جاری با حضور هنرمندان، برنامه سازان و خانواده بزرگ صدا وسیما و معرفی و تجلیل از برگزیدگان این رویداد بزرگ به کار خود پایان خواهد داد.
فراهنگ **9210 ** 1355 **
کد N2106498

وبگردی