آفتاب

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان از فردا

آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان از فردا

مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان برای شرکت در رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان فردا ۱۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، به منظور شرکت در سی امین یونیورسیاد دانشجویان جهان اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی پسران و دختران با همکاری فدراسیون تیراندازی در رشته‌های تفنگ و تپانچه فردا برگزار خواهد شد.

در این رقابت‌ها که در سالن تیراندازی ۸۰ خط فدراسیون تیراندازی در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، دانشجویان در ۲ اسلحه تپانچه و تفنگ بادی با هم به رقابت خواهند پرداخت که بر اساس شرایط اعلام شده از سوی کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی دانشجویان تیرانداز باید دارای رکوردهای زیر باشند.

رکورد ورودی تفنگ پسران ۶۱۸
رکورد ورودی تفنگ دختران ۶۱۷
رکورد ورودی تپانچه دختران ۵۶۰
رکورد ورودی تپانچه پسران ۵۶۰

همچنین بر اساس شرایط قوانین و مقررات فدراسیون بین المللی ورزش‌های دانشگاهی (fisu) متولدین ۱۱ دی ماه ۱۳۷۲ به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.

دانشجویان ورزشکاری می‌توانند در این رکوردگیری شرکت کنند که برگه ثبت رکورد را همراه داشته و از طریق اداره کل تربیت بدنی بخش مربوطه به فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی معرفی شده باشند.

برنامه رکوردگیری تیراندازان ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۰:۱۵ آماده سازی و قلق و مسابقه تمامی ورزشکاران از ساعت ۱۰:۱۵ الی ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ لغایت ۲۳ تیرماه ماه سال آینده در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار می‌شود.

کد N2105860

وبگردی