آفتاب
مدیرعامل استقلال:

مزاحمت هواداران فولاد، منشا را مجبور به واکنش کرد

مزاحمت هواداران فولاد، منشا را مجبور به واکنش کرد

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص درگیری گادوین منشا با هواداران فولاد خوزستان اظهار داشت: ایجاد مزاحمت و کشیدن موهای منشا دلیل اصلی واکنش او بوده است.

به گزارش ایرنا، «امیرحسین فتحی» در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با مساعدت شهردار منطقه 18 در منطقه ای فوتبال خیز و استعداد پرور توانستیم ورزشگاهی را مجهز کنیم که به طور حتم به استقلال در پرورش استعدادهای خوب کمک زیادی خواهد کرد.
وی افزود: قرار است در این محل تیم های پایه استقلال به تمرین بپردازند چرا که تیم های پایه آینده باشگاه را خواهند ساخت و در آینده ای نه چندان دور می توانیم از آکادمی استقلال بازیکنان بزرگی را به تیم های بزرگسالان بیاوریم که سال های سال در سطح اول فوتبال ایران بدرخشند.
مدیرعامل استقلال تصریح کرد: استقلال برای نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر با برنامه و هدفمند به دنبال جذب بازیکن خارجی بود و با مطالعه فراوان زیر نظر «وینفرد شفر» توانستیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم که تا این جای مسابقات توانسته اند مهره های تاثیرگذاری برای استقلال باشند.
فتحی درباره درگیری گادوین منشا با هواداران فولاد خوزستان در هتل محل اقامت استقلال خاطر نشان کرد: هنوز گزارش این اتفاق را مشاهده نکرده ام اما شواهد حاکی از آن است که برای این بازیکن مزاحمت ایجاد شده و موهای او را از پشت کشیدند و منشا مجبور به واکنش شده است.
وی افزود: درگیری «علی خطیر» و «علی رضا حقیقی» که منجر به شکستن بینی معاون ورزشی باشگاه استقلال شد به طور جدی از سوی ما پیگیری خواهد شد و امیدواریم دستگاه قضایی، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز برخورد قاطع و قانونی انجام دهند.
مدیر عامل استقلال در پایان در خصوص برگزاری شهر آورد در تعطیلات نوروز تاکید کرد: طبق برنامه ای که سازمان لیگ فوتبال اعلام کرده است دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس دهم فروردین ماه 98 برگزار خواهد شد.
ورزشی**م.ت**3991**9118**
کد N2103271

وبگردی