آفتاب

حسن زاده: استقلال باید مراقب فولاد خطرناک باشد

حسن زاده: استقلال باید مراقب فولاد خطرناک باشد

تهران-ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به نتایج خوب تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از آمدن افشین قطبی به این تیم، تاکید کرد که آبی پوشان در دیدار فردا (پنجشنبه) برابر این تیم باید مراقب باشند.

«رضا حسن زاده» در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: رویارویی استقلال با فولاد خوزستان سخت و حساس است و می تواند تاثیرات زیادی را در ادامه راه برای این تیم به همراه داشته باشد.
وی افزود: فولاد خوزستان با افشین قطبی تیی متفاوت از نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر است و عملکرد آنها در چند هفته اخیر پیشرفت محسوسی داشته است. فولاد در خانه بازی می کند و به طور حتم برای رویارویی مقابل استقلال انگیزه های زیادی خواهند داشت.
پیشکسوت استقلال خاطر نشان کرد: شاگردان قطبی در دیدار با پرسپولیس در غدیر اهواز به پیروزی رسیده اند و آبی پوشان تهرانی باید مراقب این تیم باشند.
حسن زاده تاکید کرد: استقلال در بازی با ذوب آهن در قامت یک مدعی قهرمانی خود را نشان داد و توانست با نمایش قابل قبول خود یک پیروزی شرین را برابر تیمی به دست آورد که هفته گذشته در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بازگشت رویایی داشت و توانست نتیجه ای عالی را برابر الغرافه قطر کسب کند.
وی تصریح کرد: استقلالی که در هفته های اخیر شاهد آن بوده ایم، مقتدر و با برنامه بوده است و اگر از هفته های ابتدایی فصل چنین نمایش هایی را به اجرا گذاشته بود، در حال حاضر به طور حتم با اختلاف زیادی صدرنشین لیگ برتر بود.
مدافع پیشین آبی پوشان ادامه داد: الان استقلال روی نوار پیروزی قرار دارد و باید همین روال را ادامه دهد. باید نشان دهیم این روند با تلاش زیاد به دست آمده است.
حسن زاده در پایان گفت: بازی با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا از اهمیت زیادی برای استقلال برخوردار است و امیدوارم این تیم بتواند نتیجه ای را به دست آورد که شایسته نام استقلال است.
ورزشی**م.ت**9129
کد N2102064

وبگردی