آفتاب

پست رامبد جوان درباره پدر شدنش | عکس

پست رامبد جوان درباره پدر شدنش | عکس

رامبد جوان به دنیا آمدن دخترش را تلاشی برای زندگی کردن دانست و تاکید کرد که بچه‌ها مهم‌ترین و باارزش‌ترین معنای جهان هستند.

آفتاب: رامبد جوان به دنبال انتشار خبر پدرشدنش، پستی در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت:

سلام به شما رفقای عزیزم.

چند وقته که من و نگار خوشحالیم از دختری که در راهه و هنوز نیومده روزگارمون رو پرنور کرده. می‌گن مردا تا دختر نداشته باشن معنی پدر بودن رو نمی‌فهمن😍چه شود.آرزو می‌کنم همه‌ی بچه‌ها در سلامت و امنیت و برکت زندگی کنن.

قصدم از این پست به غیر از تشکر از همه‌ی شما و دعاهاتون و تبریک‌هاتون و شاکر بودن به خاطر دخترک جوان😉 اینه که بگم زندگی برای من یعنی تلاش کردن و تلاش کردن و تلاش کردن و جنگیدن و عشق ورزیدن و تلاش کردن و مهربانی کردن و تلاش کردن و انگیزه داشتن و انگیزه ایجاد کردن و تلاش کردن و خلق کردن و تلاش کردن و لذت بردن از این جهان و احترام گذاشتن به تلخی‌ها و تلاش کردن و تلاش کردن و درک کردن ضعف‌هامون و پروروندن قدرت‌ها و استعدادهامون و دوست داشتن دیگران و تلاش کردن و زمین خوردن و دوباره برخاستن و تلاش کردن و حق دادن به همه‌ی موجودات حتی اگه سخت باشه دوست داشتنشون و حتی اگه دوستت نداشته باشن و باز تلاش کردن و تلاش کردن و.... و در آخر اینکه وقتی تصمیم می‌گیری کودکی رو به این دنیا بیاری یعنی باز هم تلاش کردن برای زندگی کردن.

من و نگار هردومون به تلاش کردن و احترام گذاشتن به این جهان با همه‌ی معنیهاش اعتقاد داریم برای همین معتقدیم بچه‌ها مهمترین و باارزشترین معنای این زندگی و جهانن و وجودشون یعنی زندگی ادامه داره.

ورود همشون به این زندگی سخت ولی مهم رو قدر می‌دونیم




کد N2097941

وبگردی