آفتاب
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما درگفتگو با ایرنا:

دست پر به استقبال سال 98 می رویم

دست پر به استقبال سال 98 می رویم

تهران - ایرنا - مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما با اشاره به پیش تولید و درحال تولید چندین فیلم و سریال برای پخش در شبکه یک سیما،گفت: سال 98 با نمایش مجموعه ها و فیلم های با کیفیت دست پر به استقبال سال نو خواهیم رفت.

«امیر حسین آشتیانی پور» شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به جزئیات و برنامه ریزی های انجام گرفته با تاکید بر اینکه در سال 98، شبکه یک در حیطه فیلم و سریال پر کار خواهد بود،گفت: سال آینده چندین سریال خیلی خوب از جمله پروژه ای به نام «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری است که به احتمال زیاد برای پخش در ماه مبارک رمضان آماده خواهد شد.
وی افزود: این سریال در 45 قسمت آماده پخش در سال آینده است.

** «عروس تاریکی» در 65 قسمت

وی اظهار داشت: سریال «بوی باران» با نام دیگر «عروس تاریکی» با بازی رضا کیانیان و رویا نونهالی نیز یکی دیگر از سریال هایی است که این روزها برای پخش در سال 98 در حال فیلمبرداری است. این مجموعه تلویزیونی در 65 قسمت ساخته خواهد شد.

** تصویر برداری 80 درصد مجموعه محکومین

آشتیانی پور ادامه داد: فصل دوم سریال «محکومین» نیز یکی دیگر از مجموعه های تلویزیونی است که در سال 98 به روی آنتن خواهد رفت، مخاطبان سیما زمانی که فصل اول این سریال از شبکه یک پخش شد خیلی از این مجموعه استقبال کردند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تصویر برداری80 درصد از مجموعه تلویزیونی محکومین انجام شده است.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک افزود: یک سریال کمدی نیز در سال آینده به روی آنتن خواهیم فرستاد به نام «دنگ و فنگ روزگار»، این سریال نیز کار بسیار خوبی است که تا کنون بیش از هفتاد درصد دنگ و فنگ روزگار با بازی سیروس گرجستانی و تعداد زیادی از بازیگران فیلمبرداری شده است.

** بازگشت «باشه آهنگر» به سیما با «پس از آزادی»

او ادامه داد: مخاطبان شبکه یک سیما در سال آینده تماشاگر یک سریال دیگری به نام «پس از آزادی» از شبکه یک سیما خواهند بود، محمد علی باشه آهنگر این مجموعه تلویزیونی را کارگردانی خواهد کرد. باشه آهنگر یکی از کارگردان های حرفه ای است که انتظار ها از او بالا است، این کارگردان پس از سالها سریال سازی را برای سازمان دوباره از آغاز است و می توان حدس زد با فیلمنامه قوی که این کار دارد یکی از سریال های پر مخاطب خواهد بود.

** ماه رمضان و مجموعه از یادها رفته

آشتیانی پور اظهار داشت: سریال «از یادها رفته» از گزینه های اصلی ماه مبارک رمضان خواهد بود اما در حال حاضر پخش این سریال در این زمان قطعی نیست چون باید با دیگر شبکه های سیما هماهنگ شویم و جدا از آن یک گزینه دیگر نیز برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان نیز روی میز داریم.
وی اظهارداشت: سال 98 شبکه یک سریال های جان داری خواهد داشت.
این مسئول در پایان این گفت‌و گو درباره با زمان پخش سریال «نفوذ» به کارگردانی «جواد شمقدری» گفت: در واقع این سریال در دستور کار سیما فیلم قرار گرفته است و سیما فیلم باید درباره با زمان پخش و شبکه ای که این مجموعه تلویزیونی از آن پخش شود را اعلام کند.
فراهنگ ** 9210 ** 1355 **
کد N2097627

وبگردی