آفتاب

تذکر کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تذکر کتبی نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور

تهران-ایرنا-افزایش بی رویه قیمت خودروهای داخلی، علت واردات بی رویه کود آمونیوم با وجود تولید کافی در پتروشیمی ارومیه و علت بی توجهی به هموطنان آذری زوار عتبات درعراق که مورد حملات تروریستی قرار گرفته و شهید شدند از جمله محور تذکرات کتبی امروز نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور بود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیات رییسه مجلس در جلسه علنی امروز شنبه تذکرات نمایندگان به مسوولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
محمد علی شاعری نماینده بهشهر به وزیر صنعت معدن و تجارت درباره افزایش بی‌رویه قیمت خودروهای داخلی در بازار و بی توجهی مسئولان به وظایف قانونی برای کنترل قیمت ها تذکر داد.
امیر خجسته نماینده همدان به وزیر راه درباره فرودگاه بین‌المللی همدان به دلیل سوء مدیریت در وزارتخانه و در پروازهای مشهد، تعطیل شده است و برخی پروازهای دیگر نیز در شرف تعطیل شدن است، تذکر داد.
حمید میرزاده نماینده گرمی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره علت بی‌توجهی و کم لطفی به هموطنان آذری زوار عتبات در عراق که مورد حمله تروریستی قرار گرفتند و شهید و مجروح دادند، تذکر داد.
سیدمصطفی و سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان میناب و تهران به وزیر اقتصاد درباره ضرورت ترخیص 17 هزار تن گوشت قرمز دپو شده در بندرعباس در چارچوب مقررات با لحاظ اولویت و توزیع آن تحت نظارت ستاد مدیریت تنظیم بازار تذکر دادند.
ولی الله نانواکناری نماینده فریدونکنار به وزیر راه و شهرسازی درباره این که فرودگاه بابلسر با کد ثبتی در انجمن حمل و نقل هوایی و ایکائو می‌باشد که جدیدا تفکیک و در اختیار اشخاص قرار گرفته است چرا از حقوق ملی و امنیتی کشور دفاع نکردید؟ تذکر داد.
اسدالله عباسی نماینده رودسر به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره دستور رسیدگی فوری به علت تعطیل شدن کارخانجات ریسندگی املش و کارخانه شمال‌پلاستیک چابکسر در اسرع وقت تذکر داد.
محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان به وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی و اقتصاد درباره کارخانه روغن نباتی گلناز کرمان به علت فقدان نقدینگی یکهزار نفر را تعدیل کرده و حقوق چهار ماه کارگرانش را هم پرداخت نکرده است، تذکر داد.
بهادری نماینده ارومیه و 17 نماینده دیگر به وزیر جهادکشاورزی درباره واردات بی‌رویه کود آمونیوم با وجود تولید کافی در پتروشیمی ارومیه تذکر داد.
سیام**9121**3050**1535
کد N2097370

وبگردی