آفتاب

آب سرد فیفا بر روی ادن هازارد با محروم کردن چلسی

آب سرد فیفا بر روی ادن هازارد با محروم کردن چلسی

تهران- ایرنا- بدنبال صدور حکم محرومیت چلسی از فعالیت در 2 پنجره نقل و انتقالاتی آینده، انتقال «ادن هازارد» هافبک بلژیکی آبی ها به رئال مادرید حالا بیشتر از هر زمان دیگری غیر محتمل به نظر می رسد.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز شنبه نوشت: تازه ترین بدبیاری هازارد و چلسی از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) صادر شد؛ جایی که آبی ها به دلیل تخطی از مقررات جذب بازیکن زیر 18 سال، به مدت 2 فصل از فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم شده اند.
در واقع، آبی ها هم اکنون اتفاقی مشابه آنچه برای بارسلونا، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید به وقوع پیوست را تجربه می کنند با این تفاوت که آنها تا 30 ژوئن 2020 نمی توانند هیچ بازیکنی را به خدمت بگیرند و بر این اساس، بعید به نظر می رسد مقامات این تیم جواز جدایی بهترین بازیکن شان را صادر کنند به ویژه اینکه آنها نمی توانند جایگزینی برای او جذب کنند.
از سوی دیگر، باشگاه چلسی روی فروش هازارد در تابستان سال آینده حساب باز کرده بود تا سود بیشتری به جیب بزند اما با توجه به انقضای قرارداد وی تا سال 2020 و همزمان شدن آن با محرومیت این تیم، شرایط به طور کلی دستخوش تغییرات شده است.
آبی ها از زمان صدور حکم فیفا نهایت تلاش خود را برای بازگرداندن حکم مذکور انجام داده اند تا از این طریق بتوانند در تابستان پیش رو در بازار فعالیت کرده و تیم خود را تقویت کنند؛ علاوه بر این، در صورت مورد قبول واقع شدن درخواست استیناف، آنها این فرصت را خواهند داشت تا هازارد را با قیمتی قابل توجه به رئال مادرید بفروشند.
در سوی دیگر، با وجود ابراز تمایل مدیر ورزشی و هیات مدیره باشگاه رئال، آنها از جذب هافبک بلژیکی اطمینان ندارند؛ به عبارت بهتر، عملکرد صعودی و فرم ایده آل «وینیسیوس جونیور» و همچنین ظهور قریب الوقوع «رودریگو» به اصطلاح ترمز پیشروی در عملیات جذب هازارد را کشیده است؛ عملیاتی که تا چند ماه پیش کوچک ترین شبهه ای در خصوص آن جود نداشت.
با این حال، اگرچه ابراز تمایل و اشتیاق هازارد برای رفتن به مادرید برای رئالی ها یک امتیاز محسوب می شود اما او هیچ عجله ای نداشته و تصمیم گرفته تا پایان فصل جاری دست نگه دارد.
در سوی دیگر، نتایج ناامید کننده رئال در فصل جاری در کنار عملکرد دور از انتظار تعدادی از ستاره های این تیم همچون «ایسکو» و «گرت بیل» بی شک روی برنامه های هیات مدیره این باشگاه برای فصل آینده تاثیر خواهد گذاشت.
این در حالی است که شواهد حاکی از آن است که مادریدی ها با در اختیار داشتن برزیلی های جدید خود، در پست هازارد به اطمینانی رسیده اند و از این رو، عملیات جذب بی درنگ هافبک بلژیکی از حالت اضطرار خارج شده است.
ورزشی**3991**9129
کد N2097321

وبگردی