آفتاب
نماینده مجلس:

بیانیه گام دوم انقلاب فصل الخطاب مردم و مسئولان است

بیانیه گام دوم انقلاب فصل الخطاب مردم و مسئولان است

سمنان- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب فصل الخطاب مردم و مسئولان برای توسعه و آبادانی کشور است.

غلامرضا کاتب روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب رویکردی منسجم و اساسی برای توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در کشور است.
وی خاطر نشان کرد: بیانیه رهبر معظم انقلاب با عنوان گام دوم انقلاب سرلوحه کار تمام مدیران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی قرار دارد و با عزت و اقتدار برای موفقیت های روز افزون نظام جمهوری اسلامی تلاش می شود.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آغاز پنجمین عمر انقلاب اسلامی باید تمامی آحاد مردم و گروه های سیاسی در کنار یکدیگر باشند و با پیروی از فرمایش های رهبر معظم انقلاب باید برای رفع مشکلات کشور گام برداشت.
کاتب اضافه کرد: همکاری دولت و مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات کشور مطلوب است و نمایندگان مجلس در کمیسیون های تخصصی و صحن علنی مجلس مطالبه های مردم را به گوش مسئولان می رسانند.
وی تصریح کرد: تحریم های استکبار جهانی اگر چه بر اقتصاد کشور تاثیر منفی دارد اما باید از این فرصت برای خودکفایی اقتصاد داخلی بهره ببریم.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان های سیاسی کشور با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه ای برای مقابله با تحریم ها گام بردارند.
به گزارش ایرنا، حضرت‌ آیت ‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب 24 بهمن امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان ‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.
7339/7408
کد N2097181

وبگردی