آفتاب
لیگ برتر والیبال/

سرمربی شهرداری گنبد: به دنبال جبران شکست مقابل ورامین هستیم

سرمربی شهرداری گنبد: به دنبال جبران شکست مقابل ورامین هستیم

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: در بازی فردا (یکشنبه) به عنوان تیم میزبان به دنبال جبران شکست سه بر صفر دور رفت از مرحله پلی آف لیگ برتر، مقابل شهرداری ورامین هستیم.

ایرج مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از شکست سه بر صفر تیم شهرداری گنبدکاووس در بازی رفت مرحله پلی اف که چهارشنبه هفته گذشته در ورامین برگزار شد، برای تقویت روحیه بازیکنانمان تلاش کردیم.
وی اضافه کرد: پس از چند نشست کار روحی و روانی، شب گذشته نیز تمرین خوبی برگزار شد که در آن روی نقاط قوت و ضعف تیم شهرداری ورامین متمرکز شدیم.
مقدم با اشاره به مصدومیت شدید میکائیل تاجر گفت: نبود این بازیکن که از بازیکنان محوری و امتیاز آورترین بازیکن تیم شهرداری گنبدکاووس بوده، شرایط را سخت کرده اما امیدواریم دو بازیکن دیگر ما یعنی 'ایگدری و رسول آقچلی' بتوانند به خوبی جای تاجر را پر کنند.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: نداشتن یک تیم پزشکی و فیزیوتراپ از اشکالات تیم شهرداری است که باید در سال آینده به این موضوع مهم توجه شود تا بازیکنان براحتی مصدوم نشده و یا مصدومیت آنان تشدید نشود.
مقدم به تیم شهرداری ورامین نیز اشاره کرد و گفت: این تیم از تیم های خوب لیگ امسال است و با 14 بازیکن یک دست و نیز کادر فنی خوب خود، همواره در صدر جدول قرار داشته و بسیار قدرتمند ظاهر شده است.
وی افزود: تیم شهرداری گنبد نیز با بضاعت خود همواره نهایت تلاش را برای انجام یک بازی خوب و شکست حریفان انجام داده و امیدواریم در بازی فردا نیز با روحیه جنگندگی بازیکنان و حمایت تماشاگران خونگرم گنبدی بتوانیم تیم ورامین را با شکست بدرقه کنیم.
مقدم اضافه کرد: مردم گنبدکاووس که نسبت به والیبال آگاهی کامل دارند، قطعا به اندازه داشته های تیم از شهرداری گنبد انتظار دارند و این نکته مهمی است.
وی تصریح کرد: تیم شهرداری گنبد مصمم به برد شهرداری ورامین همچون دیگر تیم های قدرتمند لیگ مثل پیکان، پیام مشهد و سایپا است و از تماشاگران نیز انتظار داریم، هرگز از تشویق تیم حتی اگر دو گیم از تیم حریف عقب باشیم، دست بر ندارند تا بازیکنان با روحیه و به دور از استرس به ادامه بازی بپردازند.
به گزارش ایرنا، بازی برگشت دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ورامین از مرحله پلی اف لیگ برتر والیبال ساعت 16 فردا (یکشنبه) در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار می شود و در صورت برد تیم شهرداری گنبد، بازی سوم در ورامین برگزار خواهد شد.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال علاقه مندان زیادی دربین مردم این دیار بویژه ترکمن ها دارد.
/3039/1860
کد N2097013

وبگردی