آفتاب
در گفتگو با مهر عنوان شد؛

پرسپولیس در نیم فصل دوم متزلزل است/ باید از برانکو حمایت شود

پرسپولیس در نیم فصل دوم متزلزل است/ باید از برانکو حمایت شود

پیشکسوت سرخ پوشان گفت: پرسپولیس در نیم فصل دوم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده و در بازیهای اخیر قدری متزلزل بوده است.

بهزاد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: سرخ پوشان در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی داشته‌اند و این تیم را قدری در بازیهای اخیر متزلزل می بینم.

وی بیان داشت: شرایط پرسپولیس قبل از نیم فصل دوم به گونه‌ای بود که به دلیل محرومیتها و محدودیتها بازیکنان کمی در اختیار داشت و این بازیکنان بیش از یکسال بود که کنار هم بازی می‌کردند و به یک هماهنگی بسیار بالایی رسیده بودند. اضافه شدن بازیکن جدید باعث شد این هماهنگی تا حدود زیادی از بین برود.

داداش زاده گفت: البته زمان می‌برد که این هماهنگی بار دیگر در تیم ایجاد شود و این هنر برانکو است که هرچه سریعتر بازیکنان جدید را با بازیکنان قدیم هماهنگ کند.

وی تاکید کرد: ما پیشکسوتان مثل هیات مدیره و مثل هواداران از برانکو و تصمیماتش حمایت می‌کنیم چون به او اعتماد داریم. 

هافبک سابق سرخ پوشان بیان داشت: امیدواریم برانکو هرچه زودتر این هماهنگی را ایجاد کند که شاهد اتفاقات بازی با فولاد و پدیده نباشیم. خوشبختانه پدیده را در جام حذفی با هر زحمتی بود بردیم اما اگر با این شرایط به مصاف سپاهان برویم به مشکل بر خواهیم خورد. چون سپاهان دیگر پدیده نیست که از اشتباهات و ناهماهنگی تیم پرسپولیس استفاده نکند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص دیدار پیش روی این تیم با نفت مسجد سلیمان بیان داشت: هیچ دیداری در لیگ ساده و آسان نیست و پرسپولیس هم نباید به رتبه نفت مسجد سلیمان نگاه کند. قطعا آنها هم سرخ پوشان را آنالیز کرده و برای کسب موفقیت برنامه ریزی کرده‌اند. اگر پرسپولیس این حریف را ساده نگیرد و غافلگیر نشود، قطعا می‌تواند برنده به تهران بازگردد.

کد N2096775

وبگردی