آفتاب
صبح امروز؛

دومین همایش سیاسی اساتید و فرماندهان ستاد ارتش برگزار شد

دومین همایش سیاسی اساتید و فرماندهان ستاد ارتش برگزار شد

دومین همایش سیاسی اساتید و فرماندهان ستاد ارتش، در تالار همایش شهید سرلشکر فلاحی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین همایش سیاسی اساتید و فرماندهان ستاد ارتش، صبح امروز در تالار همایش شهید سرلشکر فلاحی دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این همایش،  عباس حاجی نجار استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی با تحلیل کنفرانس ورشو و دلایل شکست و عدم نتیجه گیری آمریکا، تصریح کرد: برای عبور چالش ها و مقابله با تهدیدات دشمن، تببین جزء به جزء بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی ضروری است.

در ادامه این همایش،  محمد خوش چهره، اقتصاد دان و استاد دانشگاه نیز با تحلیل شرایط اقتصادی روز کشور و توطئه های دشمن در حوزه مسائل اقتصادی و سیاسی، گفت: توجه ویژه به مولفه های اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری و حمایت از تولید ملی، گام مهمی برای عبور از چالش ها و مشکلات اقتصادی است.

گفتنی است، در این همایش که حجت الاسلام صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و امیر ولی وند، فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش حضور داشتند، اساتید و کارشناسان حاضر در جلسه با شرکت در جلسه پرسش و پاسخ به سوالات حاضرین پاسخ گفتند.

کد N2096302

وبگردی