آفتاب

خادمی: حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب بیانگر مشروعیت نظام است

خادمی: حضور مردم در تمامی صحنه‌های انقلاب بیانگر مشروعیت نظام است

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که با وجود تمام مشکلات، مردم همواره در تمامی صحنه‌های سیاسی و اجتماعی انقلاب حضور داشته‌اند، بیان کرد: دولتمردان باید با مدیریت صحیح کارایی خود را بالا برده و با استفاده از حمایت پررنگ مردم در راستای حل مشکلات کشور گام بردارند.

هدایت‌الله خادمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بخشی از بیانیه مقام معظم رهبری که فرموده‌اند حضور مردم در صحنه‌های انتخاباتی و صحنه‌های ملی در طول این ۴۰ سال به اوج رسیده است، بیان کرد: حضور مردم در تمامی صحنه‌های ملی بیانگر مشروعیت یک نظام است چرا که این پشتوانه مردمی است که به یک حاکمیت اعتبار می‌بخشد. شاید نظام جمهوری اسلامی ایران تنها نظامی باشد که مردم در فصل‌های متفاوت آن در تمامی صحنه‌هایش حضور داشته‌اند و از دولت و نظام خود پشتیبانی کردند.

[p]وی در ادامه اظهار کرد: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب با هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست. در بعضی از انقلاب‌ها مردم در آغاز شکل‌گیری حکومت حضور فعالی دارند، اما بعد از آن مردم به خانه‌های خود رفته و دیگر ارتباط مستمری با حکومت و انقلاب ندارند اما مردم ما همیشه در تمام صحنه‌های انقلاب بوده و هستند.

[p]نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم ما در تمام صحنه‌های اجتماعی و سیاسی از حکومت حمایت کرده است اما بعضی از دولت‌ها آن طور که باید حق مردم را ادا نکرده است، با این وجود مردم در تمام مشکلات همیشه پای نظام و انقلاب خود بوده و هستند.

[p]وی در ادامه تاکید کرد: دولتمردان باید با مدیریت صحیح کارایی خود را بالا ببرند و در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند. زمانی که مردم در صحنه نباشند دشمن می‌پندارد که می‌تواند بر کشور مسلط شوند. زمانی که مردم از حکومت حمایت کنند و در تمام صحنه‌ها حضور داشته باشند این پیام به دشمنان داده می‌شود که با یک دولت طرف نیستند بلکه با یک ملت مواجه هستند.

[p]خادمی در پایان گفت: این حمایت مردم است که باعث ماندگاری یک نظام می‌شود. حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب به دشمن نشان داده که نمی‌تواند بر کشور ما مسلط شوند.

انتهای پیام

کد N2096072

وبگردی