آفتاب

جشنواره‌ها بی‌حضور اهالی قلم ابتر می‌ماند

جشنواره‌ها بی‌حضور اهالی قلم ابتر می‌ماند

تهران- ایرنا- اداره کل هنرهای نمایشی در آستانه اختتامیه سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی جشنواره تئاتر فجر در اطلاعیه ای خطاب به اهل قلم تاکید کرد «نه تنها سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر که هر رویداد دیگری، بی‌حضور تمامِ شما، چیزی‌ است ابتر و ناتمام».

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، دست اندرکاران جشنواره سی و هفتم در پیامی خطاب به اهالی کلمه نوشتند: بهمن، به واسطه برگزاری جشنواره‌های پنج‌گانه‌ فجر، همواره برای اعضای سرویس فرهنگ و هنر تحریریه خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها، برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، دبیران سرویس و منتقدان- برای آنان که زندگی‌شان از راه پاسداشت «کلمه» می‌گذرد- ماهی بوده است همراه با دویدن‌هایی که روز را از شب بازنمی‌شناسند.
بهمن 97 و سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را به مدد وجود نازنین شمایی از سر گذراندیم که کتمان حقیقتِ نهفته در فرهنگ و هنر را برنمی‌تابید و درست و غلط را به خوبی از هم تمیز می‌دهید.
«قدردان آنچه در این راه، برای تحققش از جان مایه گذاشتید هستیم و امیدواریم خستگی راه طی شده بر جان نازنین‌تان نماند.»
سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بیست و دوم بهمن‌ماه به دبیری نادر برهانی‌مرند آغاز به کار کرد.
اختتامیه این رویداد هنری شنبه چهارم اسفندماه ساعت 18:30 در تالار وحدت با حضور مسئولان و هنرمندان برگزار می‌شود.
این دوره از جشنواره در چهار شاخه صحنه‌ای، به‌علاوه فجر، خیابانی و دیگرگونه‌های اجرایی در 11 بخش مسابقه‌ای و جنبی در آیین اختتامیه برگزیدگان خود را خواهد شناخت.

فراهنگ*7561 *1961*
کد N2096030

وبگردی