آفتاب

فرمانده نیروی هوایی ارتش:اقتدار ایران مایه نگرانی دشمنان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش:اقتدار ایران مایه نگرانی دشمنان است

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار کشور موجب تمرکز شدید و برنامه ریزی دشمنان روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مایه نگرانی آنان است و به همین دلیل برای تضعیف قدرت ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند.

به گزارش پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در آیین دانش‌آموختگی دانشجویان ورودی سال 1394 دانشگاه هوایی شهید ستاری، با اشاره بیانیه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: توصیه مهم فرمانده معظم کل قوا به جوانان، اهتمام جدی به علم و پژوهش است؛ در واقع، علم و پژوهش باعث توانمندی و قدرت آفرینی است.
وی افزود: سفارش مهم دیگر معظم له به جوانان، مجهز کردن جوانان به اخلاق و معنویت، تقویت روحیه انقلابی، امیدواری به آینده و نصرت الهی و تلاش در کنار آن و پرهیز از ناامیدی کاذب است.
امیر سرتیپ نصیرزاده عنوان کرد: سیاست و راهبرد نیروی هوایی ارتش، سرمایه گذاری روی کارکنان دلسوز به سازمان است که توان و فکر و علم خود را برای سازمان بکار گیرند و هزینه کنند.
وی با اشاره به اینکه ما با تاکید و اصرار بر اجرای این سیاست، فرصت های پیشرفت و ارتقاء را به اینگونه افراد خواهیم داد، افزود: کسی که مأموریتهای سازمان را به خوبی و رضایت‌بخش انجام دهد، سیاست قطعی و متقابل ما فراهم کردن شرایط پیشرفت او است و به معنای واقعی کلمه، ما قدردان او خواهیم بود.
سیام*9612*2025
کد N2095838

وبگردی