آفتاب

خون شهدا؛ ضامن استقلال و امنیت کشور

خون شهدا؛ ضامن استقلال و امنیت کشور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در دومین یادواره شهدای انتظامی"نوشهر"، گفت: خون پاک شهدا ضامن استقلال و امنیت ایران اسلامی است.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در دومین یادواره شهدای انتظامی نوشهر، اظهار داشت: شهیدان با تمام وجودشان از مکتب اسلام و امام دفاع کردند، وقتی ما پیام شهدا را درست بفهمیم و به وظیفه خود عمل کنیم و در صحنه های مختلف حضورفعال داشته باشیم، این باعث سربلندی همیشگی اسلام در این کشور خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به جوشش انقلابی مردم خطاب به دشمنان خارجی و داخلی، گفت: ملت ما پای ارزش های انقلاب و اسلام ایستاده‌اند و با دستاوردهای نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قدرت دفاعی و نفوذ سیاسی، انقلاب را با اقتدار به پیش می‌برند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان این که امام خمینی (ره) همه ایران را برای اسلام می‌خواست، تصریح کرد: فرق امام با مبارزان سیاسی این است که امام خمینی(ره) ایران را یکپارچه برای قرآن و اسلام می‌خواست تا ارزش‌های اسلام، عدالت، امر به معروف و نفی سلطه اجانب را به عنوان ارزش و گفتمان و مطالبه عمومی ملت ایران تبیین کند.

ادیانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب، خاطرنشان کرد: به فضل الهی ملت ایران 40 سال در مقابل همه بدخواهی‌ها و تهدیدات سخت و نرم دشمن و آسیب‌ها و تحریم‌های اقتصادی ایستادگی کرد و با وجود همه مشکلات امروز کشور در همه عرصه‌ها روبه جلو در حال حرکت است تا تمدن نوین اسلامی را برای جهان بشریت به عنوان یک نتیجه عالی نشان دهد.

نماینده مقام معظم رهبری در نیروی انتظامی با اشاره به این که برخی‌ها در صدد تغییر ارزش‌های اسلامی از چهره انقلابند، اظهار داشت: ملت ایران هیچ گاه در برابر سلطه گری‌های سردمداران آمریکایی و ایادی آنان سرخم نخواهد کرد.

انتهای پیام

کد N2095716

وبگردی