آفتاب

قطع ارتباط روحانیت با مردم از اهداف اصلی استکبار است

قطع ارتباط روحانیت با مردم از اهداف اصلی استکبار است

اراک - ایرنا - مشاور عالی فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: قطع ارتباط روحانیت با اقشار مختلف مردم از اهداف و برنامه های اصلی استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایرنا، سردار«محمد علی آسودی» روز پنجشنبه در همایش ایثارگران روحانی و طلبه استان مرکزی در اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی، افزود: علما و روحانیان از دیرباز در کنار مردم ایران بوده اند و از آغاز نهضت انقلاب اسلامی تا کنون این ارتباط دو سویه به اوج خود رسیده است.
وی ادامه داد: در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس هم جامعه روحانیت دوشادوش آحاد جامعه برای پیروزی انقلاب و رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی حضور داشتند و تعداد زیادی از این قشر در راه آرمان های انقلاب به شهادت رسیدند.
مشاور عالی فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: ارتباط هر چه بیشتر روحانیان با آحاد جامعه به خصوص نسل جوان، جامعه را در مسیر معنویت و تقوا هدایت می کند و دشمن برای این اتفاق مبارک و مهم برنامه ریزی کرده است.
سردار آسودی اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب از فناوری های جدید در راستای تضعیف ارتباط روحانیت با جوانان استفاده می کند و روحانیان نیز باید در این شرایط تلاش کنند با آشنایی با پدیده های جدید در حوزه مسائل معنوی، فرهنگ اسلامی و اهل بیتی را هر چه بیشتر در جامعه نشر دهند.
وی افزود: دستگاه های فرهنگی باید با برنامه ریزی های مدون و کاربردی افکار عمومی جامعه را به سمت و سوی ارتباط هر چه بیشتر با روحانیت هدایت کنند و مردم را از توطئه های دشمنان در این خصوص آگاه کنند.
در این آیین از کتاب نگاهی گذرا به زندگی روحانی شهید «محمد تقی حیدری» با عنوان (زیارت مجنون) که به کوشش«فاطمه فتحی» گردآوری شده است، رونمایی شد.
استان مرکزی 6 هزار و 200 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که از این تعداد بیش از 100 شهید روحانی و طلبه هستند.
3017/3075
کد N2095648

وبگردی