آفتاب

هشتمین شکست تارتار مقابل استقلال

هشتمین شکست تارتار مقابل استقلال

استقلال بعد از برد پرگل خانگی مقابل تراکتورسازی تبریز، این هفته در جم مهمان پارس جنوبی جم بود که توانست این تیم را با 2 گل شکست دهد.

به گزارش ایلنا، استقلال بعد از برد پرگل خانگی مقابل تراکتورسازی تبریز، این هفته در جم مهمان پارس جنوبی جم بود که توانست این تیم را با 2 گل شکست دهد. هدایت پارس جنوبی جم را هافبک اسبق باشگاه پرسپولیس؛ مهدی تارتار بر عهده دارد. در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر هیچ تیمی به اندازه استقلال موفق نشده در زمانی که تارتار سرمربی تیمی بوده، او را شکست دهد.

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ پانزدهم، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف راه‌آهنی رفت که هدایت آن بر عهده مهدی تارتار بود. بازی این دو تیم با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید. مهدی تارتار فقط یک بار در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به عنوان سرمربی موفق شده از سد استقلال بگذرد. تنها برد تارتار به بازی رفت فصل گذشته دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال در جم برمی‌گردد که در آن بازی جمی‌ها موفق شدند با ۲ گل از سد حریف تهرانی خود بگذرند. پیروزی تارتار مقابل استقلال در روزهایی به‌دست آمد که این باشگاه با علیرضا منصوریان شرایط زیاد خوبی نداشت. استقلالی‌ها بهترین برد خودشان مقابل تارتار را در بازی برگشت فصل گذشته همراه با سرمربی آلمانی استقلال به‌دست آوردند.

آنها که در بازی رفت به پارس جنوبی جم باخته بودند، در بازی برگشت موفق شدند در ورزشگاه آزادی با ۴ گل از سد مهمان تازه لیگ برتری شده خود بگذرند. بازی دیروز سومین تقابل پارس جنوبی جم با استقلال در لیگ برتر بود که استقلال 2 برد و پارس یک پیروزی به دست آورده است. مهدی تارتار اصلا نتایج خوبی در بازی‌هایی که به عنوان سرمربی مقابل استقلال قرار گرفته در لیگ برتر به‌دست نیاورده است. او در 10 تقابلی که در لیگ برتر مقابل استقلال داشته، 8 بار شکست خورده و فقط یک پیروزی به‌دست آورده است. تارتار یک بار هم موفق شده استقلالی‌ها را متوقف کند. در این 10 تقابل استقلالی‌ها ۱8 گل زده‌اند که به طور میانگین 8/1 گل زده در هر بازی می‌شود. تیم‌های تارتار هم در این ۹ تقابل آمار گلزنی خوبی نداشتند و فقط ۶ گل زده‌اند. 

کد N2095509

وبگردی