آفتاب

غلامپور: 50 روز پیش لیست خرید دادیم ولی یک نفر را هم نگرفتند

غلامپور: 50 روز پیش لیست خرید دادیم ولی یک نفر را هم نگرفتند

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌‌بانان سایپا اعتقاد دارد؛ اگر پیروز می‌شدند به فوتبال ظلم می‌شد!

به گزارش ایلنا، با حذف سایپا از لیگ قهرمانان آسیا یکی از نمایندگان ایران کم شد تا تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن برای دیدارهای مرحله گروهی آماده شوند. شاگردان علی دایی در بازی با الریان شروع خوبی داشتند و به گل زودهنگام هم رسیدند ولی در ادامه سه گل دریافت کردند تا اسیر تجربه حریف قطری شوند. در این رابطه گفتگویی با بهزاد غلامپور مربی دروازه‌‌بانان سایپا انجام دادیم که او اعتقاد دارد؛ اگر پیروز می‌شدند به فوتبال ظلم می‌شد!

نظر شما در رابطه با بازی مقابل الریان چیست.

صحبتی باقی نمانده که بخواهم بگویم، باختیم و حذف شدیم!

تیم شما شروع خوبی داشت و به گل هم رسید ولی نتوانست آن را حفظ کند.

تیم ما بسیار جوان بود که اسیر تجربه حریف شد. قطری‌ها از تجربه‌شان استفاده کردند و به برتری رسیدند. البته اگر ما هم پیروز می‌شدیم، به فوتبال ظلم می‌شد و همه چیز زیر سوال می‌رفت!

چرا؟

چرا ندارد! وقتی تیمی که آماده مسابقات آسیایی می‌شود، دغدغه زمین و تمرین و مسابقه دارد چطور می‌تواند در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد؟ شما فکر می‌کنید اگر ما مقابل الریان پیروز می‌شدیم توهین به فوتبال نمی‌شد؟

به خاطر امکانات حریف این حرف را می‌زنید؟

بله! تیم ما مدت‌هاست که زمین تمرین ندارد و برای انجام تمرین باید هر روز یک مشکل داشته باشیم. زمین مسابقه هم که از همه بدتر است و دو ورزشگاه عوض کردیم که هر دو مشکل چمن دارند، ما نفرات حریف را با خودمان مقایسه نمی‌کنیم ولی امکانات را که می‌توانیم با هم مقایسه کنیم.

زمانی که خود شما بازی می‌کردید، امکانات تیم‌های عربی چطور بود؟

آن زمان از الان ما بهتر بود. باور کنید آن دوره که ما بازی می‌کردیم امکانات تیم‌های عربی حتی قطر از شرایط فعلی ایران بهتر بود. فوتبال به داشتن بازیکن نیست و باید امکانات لازم را هم داشت. بخصوص زمین تمرین و بازی که تیم‌‌های بزرگ ما هم مشکل دارند، چه برسد به ما که از اول فصل داریم برای پیدا کردن یک زمین تمرین به این در و آن در می‌زنیم.

از امکانات الریان تعجب نکردید؟

اتفاقا وقتی وارد استادیوم شدیم از چمن زمین الریان تعجب کردیم چه برسد به سایر امکانات. ما تا حالا زمین چمن به این خوبی ندیده بودیم و آنقدر در زمین‌های بد تمرین کرده بودیم، عادت کرده بودیم توپ‌ها را بلند بفرستیم!

دو بازیکن خارجی الریان نیز همه کار کردند؟

گفتم که تیم الریان حقش بود که به مرحله بعدی صعود کند چون همه چیز داشت و اگر می‌باخت جای تعجب داشت.

قبول دارید اگر در زمین شهر قدس میزبان می‌شدید، راحت الریان را شکست می‌دادید چون آنها به زمین گل‌آلود عادت ندارند؟

باور کنید اگر در ایران میزبان بودیم، راحت می‌توانستیم برنده شویم چون تیم ما به بازی در زمین‌های غیراستاندارد عادت دارد!

از این به بعد باید به فکر مسابقات لیگ باشید؟

کاری جز این نداریم و باید به فکر مسابقات لیگ برتر و بازی اول مقابل تراکتورسازی باشیم.

بازی سختی هم خواهید داشت؟

به هرحال تراکتورسازی هزینه‌های زیادی کرده و نفرات خوبی هم جذب کرده که برای قهرمانی تلاش می‌کند. ما هم باید آسیا را فراموش کنیم و دنبال امتیاز گرفتن باشیم.

در نقل و انتقالات هم که اصلا بازیکن نگرفتید؟

باشگاه سایپا حتی یکی از نفراتی که می‌خواستیم را جذب نکرد. ما 50 روز پیش لیست دادیم که بازیکن می‌خواهیم ولی شرایط خرید را ندارند. وقتی این مشکلات وجود دارد، چه انتظاری از تیم دارید؟

چند بازیکن خوب از جمله ترابی را هم از دست دادید.

وقتی باشگاه سرمایه‌گذاری نمی‌کند و نمی‌تواند بازیکن خودش را حفظ کند، چطور می‌تواند خرید داشته باشد؟ با این مشکلات فقط می‌توان در لیگ ایران دست و پا زد و فکر آسیا را نکرد.

کد N2095491

وبگردی