آفتاب

کاپیتان استقلال: انتقادات چشمی و منتظری حقیقت بود

کاپیتان استقلال: انتقادات چشمی و منتظری حقیقت بود

تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: چند روز پیش پژمان منتظری و روزبه چشمی صحبت کردند و حرف هایی را بر زبان آوردند که حقیقت بود. آنها مشکلات را بر زبان آوردند و حق داشتند.

به گزارش ایرنا؛«سیدمهدی رحمتی» پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال برابر پارس جنوبی جم در لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم از اینکه توانستیم در روزی که تماشاگران به ورزشگاه آمدند، به برتری رسیده و سه متیاز کامل را به دست آوریم.
وی افزود: من سال هاست کاپیتان استقلال هستم و همواره سعی می کنم به داوران کمتر اعتراض داشته باشم اما رفتار و طرز برخورد داوران خوب نیست و برخورد چندان خوبی ندارند. من امروز لحن برخورد داور بازی را نپسندیدم.
کاپیتان استقلال خاطر نشان کرد: در برابر پارس جنوبی فرصت های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. در دقایق پایانی مسابقه با توجه به اینکه حریف عقب بود با ارسال توپ های بلند استقلال را تحت فشار قرار داد.
وی در پایان گفت: من قرار بود دیروز حرف بزنم اما بنا به درخواست سرمربی استقلال که خواسته بود تیم آرامش داشته باشد، سکوت اختیار کردم. از روز گذشته هم به زمین تهرانسر رفتیم و امیدوارم روز به روز شرایط بهتر شود.
ورزشی**م.ت**9129
کد N2095241

وبگردی