آفتاب

نورافکن: بازی در استقلال آرزوی هر بازیکنی است

نورافکن: بازی در استقلال آرزوی هر بازیکنی است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم استقلال بدنبال پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم، در خصوص بازگشت دوباره به شارلوای بلژیک تاکید کرد: آرزوی هر بازیکنی بازی کردن برای استقلال است.

به گزارش ایرنا، تیم های استقلال و پارس جنوبی جم امروز (چهارشنبه) در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت 90 دقیقه تلاش، آبی های پایتخت موفق شدند با نتیجه 2 بر صفر میهمان خود را شکست داده و آنها را دست خالی راهی بوشهر کنند.
در این بین، امید نورافکن هافبک دفاعی استقلال پس از پایان بازی، اظهار داشت: ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا مثل امروز سه امتیاز سایر بازی ها را هم بگیریم و بتوانیم جزء تیم‌های بالانشین جدول باشیم.
وی در خصوص قرعه استقلال در لیگ قهرمانان 2019 آسیا تصریح کرد: در گروه سختی قرار گرفتیم و این در حالی است که سایر تیم‌ها توانسته‌اند بازیکنان خارجی خوبی جذب کنند؛ با این حال ما تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن هواداران انجام خواهیم داد.
هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا در پایان لیگ دوباره به شارلوا باز می‌گردد یا خیر، تاکید کرد: آرزوی هر بازیکنی است که برای استقلال بازی کند.
نورافکن درباره دیدار گذشته با تراکتورسازی خاطرنشان کرد: ما در تبریز برخی بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و از همین مساله ضربه خوردیم و موفق به کسب نتیجه لازم نشدیم و حالا برای جبران آن شکست باید بازی های باقی مانده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
ورزشی**3991**9118**
کد N2095234

وبگردی