آفتاب

شفر: ایسما باید وزن کم کند /عصبی بودن به استقلال مثل تیم ملی آسیب می زند

شفر: ایسما باید وزن کم کند /عصبی بودن به استقلال مثل تیم ملی آسیب می زند

سرمربی تیم استقلال می گوید در مورد عصبی بودن بازیکنان تیمش و اینکه ممکن است این مساله به استقلال در آسیا آسیب بزند اظهار داشت: خیلی وقت ها شانس خوبی نداریم. بله این درست است بازی تیم ملی مقابل ژاپن را دیدید بازیکنان ما اگر سمت داور نمی‌رفتند شاید ژاپن را هم می بردیم.

به گزارش ایلنا، وینفرد شفر بعد از برد ۲ بر صفر مقابل پارس جنوبی گفت: هر بازی برای ما مهم است و باید برنده شویم. حریف قدرتمندی داشتیم و باید با تمام وجود تلاش می‌کردیم.نکته‌ای که فراموش کردیم زدن گل های سوم و چهارم بود و به بازیکنانم تبریک می‌گویم.

* پاتوسی هنوز برای 90 دقیقه آماده نیست

شفر در مورد درخشش پاتوسی گفت: بازی او را قبلا دیده بودیم با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم درخواست کردیم این بازیکن را جذب کنیم. ۲۰ دقیقه آخر بازی خسته بود و تعویضش کردیم هنوز برای بازی ۹۰ دقیقه ای آماده نیست. در حال حاضر با او تمرین می‌کنیم.

* با همه ارکان باشگاه ارتباط خوبی داریم
وی در مورد مصاحبه های نگران کننده اش علیه باشگاه گفت: ارتباط بسیار خوبی با باشگاه دارم و با همه ارکان باشگاه ارتباط خوبی داریم.

* بله درست است بازیکنان استقلال نباید اعتراض کنند
وی در خصوص اضافه وزن ایسما اظهار داشت: باید وزنش را کم کند.
سرمربی استقلال در مورد عصبی بودن بازیکنان تیمش و اینکه ممکن است این مساله به استقلال در آسیا آسیب بزند اظهار داشت: خیلی وقت ها شانس خوبی نداریم. بله این درست است بازی تیم ملی مقابل ژاپن را دیدید بازیکنان ما اگر سمت داور نمی‌رفتند شاید ژاپن را هم می بردیم.

کد N2095201

وبگردی