آفتاب
در پیامی به رهبر معظم انقلاب

مدیرحوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور شهادت پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت

مدیرحوزه علمیه جامعه المنتظر لاهور شهادت پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت

تهران-ایرنا- مدیر حوزه علمیه جامعة المنتظر لاهور و نایب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید نیاز حسین نقوی آمده است: حادثه تروریستی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی شد، موجب تأسف شد.
در بخش دیگر این پیام آمده است: این حادثه پس از حضور میلیونی مردم شریف و بزرگ ایران در چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران و عصبانیت دشمنان اسلام و استکبار جهانی بویژه آمریکا واقع شد.
سیدنیاز حسین نقوی در پیام خود تاکید کرد: توطئه دشمنان با رهبری‌های مدبرانه حضرتعالی و تلاش نیروهای نظامی بویژه سپاه پاسداران خنثی خواهد شد.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب از طرف خود و حضرت آیت الله حافظ سید ریاض حسین نجفی و حوزه‌های علمیه پاکستان این مصیبت بزرگ را خدمت حضرتعالی و ملت شریف ایران و خانواده شهداء تسلیت عرض نموده، طول عمر و صحت و سلامتی آن رهبر بزرگوار را از خداوند متعال خواستارم.
شامگاه 24 بهمن سال جاری یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی 28 تن از کارکنان نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند.
سیام**1058**1535
کد N2095158

وبگردی