آفتاب

جزییاتی از علت توقف قطار ورامین - تهران در میانه راه + تصاویر

جزییاتی از علت توقف قطار ورامین - تهران در میانه راه + تصاویر

قطار ورامین - تهران صبح امروز در میانه راه و در اطراف قرچک دچار مشکل شد و مسافران مجبور شدنددر کمربندی قرچک تهران برای مدتی پیاده شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، صبح امروز حوالی ساعت هشت صبح ، قطار ورامین_تهران در کمربندی شهرستان قرچک متوقف شد و بعد از حدود یک ساعت معطلی به راه خودش ادامه داد.

جابر هداوند، یکی از شهروندانی که هر روز با قطار ورامین - تهران برای کسب و کار به بازار تهران می رود درباره حادثه امروز قطار به خبرنگار ایسنا گفته،  قطار در آغازین لحظه های حرکت آهسته و پایین تر از سرعت معمول هر روزه اش داشته و جمعیت فشرده ای سوار بر قطار شده بودند.

او اضافه کرده در حالیکه از ورامین تا قرچک با وسیله نقلیه 15 دقیقه در شرایط معمولی و بدون ترافیک طول می‌کشد، با قطار امروز نیم ساعت به طول انجامیده تا اینکه در ناحیه کمربندی قرچک متوقف شده و عده‌ای از مسافران با خودرو راهی تهران شدند و عده ای دیگر در انتظار رفع مشکل قطار ماندند و قطار بعد از حدود یک ساعت معطلی به راه خود ادامه داد.

یکی از مسئولان راه آهن ورامین نیز به خبرنگار ایسنا گفته، صبح امروز قطار ورامین_تهران در کمربندی جنوبی شهرستان قرچک متوقف شده بود و علت آن نقص فنی در قطار بوده است؛ این قطار حدود یک ساعت و ۱۰ دقیقه در قرچک ماندگار شده است.

انتهای پیام

[p]

کد N2095145

وبگردی