آفتاب

موراتا: نمی توان همه را راضی نگاه داشت

موراتا: نمی توان همه را راضی نگاه داشت

تهران- ایرنا- «آلوارو موراتا» مهاجم تیم اتلتیکو مادرید در آستانه بازی تیمش مقابل یوونتوس با اشاره به اعتراض و نارضایتی برخی از هواداران نسبت به حضورش در تیم مادریدی اظهار داشت: نمی توان همه را راضی نگاه داشت، حتی عیسی مسیح هم مورد علاقه همه نبود.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز چهارشنبه نوشت: «آلوارو موراتا» مهاجم تیم اتلتیکو مادرید در آستانه بازی تیمش مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا اذعان داشت که گذشته وی در رئال مادرید خاطرات خوبی را در ذهن برخی از هواداران اتلتیکو بر جای نگذاشته است.
موراتا در ژانویه سال جاری با قراردادی قرضی به مدت 18 ماه از چلسی راهی مادرید شد؛ این در حالی است که برخی از هواداران در واندا متروپولیتانو نسبت به این انتقال اعتراض کردند اما «دیگو سیمئونه» سرمربی این تیم سرسختانه بر موضع خود برای کشاندن مهاجم اسپانیایی به باشگاه دوران کودکی اش پافشاری کرد.
در این بین، موراتا در آستانه جدال با یکی دیگر از باشگاه های اسبقش یعنی یوونتوس، در مصاحبه با آ. اس اظهار داشت: نمی توان همه جا مورد علاقه همه آدم ها بود؛ حتی عیسی مسیح هم مورد علاقه همه انسان ها نبود؛ باشگاه و هم تیمی هایم مرا پذیرفتند و بابت آن سپاسگزارم؛ این سایرین هستند که از من دلخور هستند؛ با این حال می توانستم به تیم دیگری ملحق شوم و بسیاری از هم تیم هایم در اتلتیکو می دانند که برای آمدن به این تیم، چیزهای زیادی را قربانی کردم.
گل زدن به تیم های سابق، عادت موراتا است؛ او در جریان نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2015 در سانتیاگو برنابئو که با حذف کهکشانی ها همراه شد، با پیراهن یوونتوس دروازه رئال را باز کرد و فصل گذشته نیز در ورزشگاه واندا متروپولیتانو گل پیروزی بخش و دیر هنگام آبی های لندن را به ثمر رساند.
حال باید دید که آیا موراتای مغضوب می تواند به عادت دیرینه خود پایبند مانده و با باز کردن دروازه بانوی پیر در ورزشگاه خودی، دل آندسته از هواداران دلخور و ناراضی را به دست آورد یا خیر.
ورزشی**3991**9129
کد N2095043

وبگردی