آفتاب

نارضایتی اندیمشکی‌ها از نحوه نصب تابلوی ورودی دزفول

نارضایتی اندیمشکی‌ها از نحوه نصب تابلوی ورودی دزفول

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به اعتراضات شهروندان اندیمشکی نسبت به نحوه نصب تابلوی ورودی شهرستان دزفول با توجه به محدوه این دو شهرستان گفت: نارضایتی مردم اندیمشک بابت نصب تابلوی ورودی شهرستان دزفول از طریق مراجع قانونی و مسئولان بررسی و رفع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد عزیزی اظهار کرد: با حضور به موقع نیروی انتظامی موضوع نارضایتی مردم بابت نحوه نصب تابلوی ورودی شهر دزفول حل و فصل شده است.

وی در ادامه گفت: بامداد سه‌شنبه (۳۰ بهمن‌ماه) نحوه نصب شبانه تابلوی ورودی به شهر دزفول توسط مسئولان این شهر باعث نارضایتی شهروندان اندیمشک شده که با حضور و مدیریت ماموران نیروی انتظامی موضوع کنترل شده است.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: مردم اندیمشک و دزفول از دیرباز در کنار یکدیگر به خوبی و خوشی زندگی کرده و به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهند افراد مغرض امنیت شهروندان را به خطر بیندازند.

وی افزود: شهروندان این نکته را مد نظر داشته باشند که ممکن است افراد مغرض به دنبال به حاشیه کشاندن این اعتراض باشند.

عزیزی با اشاره به عادی بودن شرایط و اوضاع، گفت: موضوع از طریق مسئولان در  حال پیگیری و به دنبال بررسی و رفع مشکل به وجود آمده هستند. 

فرمانده انتظامی اندیمشک به شهروندان هر دو شهرستان درخواست کرد که با احترام به قانون و سعه صدر اجازه دهند تا موضوع از طریق قانونی رسیدگی مشکل به وجود آمده رفع شود.

انتهای پیام

کد N2094880

وبگردی