آفتاب
عضو فراکیسیون امید مجلس:

تذکرات اصلاح طلبان همواره درجهت اصلاح امور وحل مشکلات بوده است

تذکرات اصلاح طلبان همواره درجهت اصلاح امور وحل مشکلات بوده است

تهران-ایرنا-نماینده مردم خدابنده و عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه دولت اصلاحات از نظر اقتصادی و پاکدستی بهترین دوره بوده و کمترین مشکلات اقتصادی در آن دوره وجود داشته است، گفت: تذکرات اصلاح‌طلبان همیشه بر اصلاح امور و قوانین و مسائلی بوده است که موجب ایجاد معضل و مشکل برای جامعه و مردم می‌شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، احمد بیگدلی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس اظهار داشت: اکثریت سیاسیون و مردم اذعان دارند که دولت اصلاحات از نظر اقتصادی و پاکدستی، بهترین دوره بوده است و کمترین مشکلات اقتصادی، رانت‌ها و اختلاس‌ها در آن دولت حادث شده است.
وی تصریح کرد: تفکر اصلاح‌ طلبی، تفکری است که برای خود خط قرمز دارد؛ قانون اساسی، منویات مقام معظم رهبری، نظام جمهوری اسلامی و خواسته اکثریت جامعه و معیشت مردم، خط قرمز اصلاح‌طلبان است.
همزمان با اظهارات بیگدلی، تعداد زیادی از نمایندگان با فریادهای دو ـ دو مخالفت خود با اظهارات وی را بیان کردند.
بیگدلی با بیان این که تفکرات اصلاح‌طلبی برای حل معضلات جامعه بوده است، گفت: جمع‌بندی شورای اصلاح‌طلبان که به دلیل منافع ملی و مردم، از این دولت حمایت کرده اند.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چون اصلاح‌طلبان در عمل به اجرای منویات رهبری معتقد هستند، آرامش جامعه و اتحاد در شرایط کنونی را ضروری می‌دانند.
در ادامه علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: به دلیل صحبت‌های دیروز آقای کواکبیان، امروز صبح آقای پزشکیان به وی قول داد که تذکرشان را اعلام کند.
سیام**9121**1535
کد N2094867

وبگردی