آفتاب
درخواست دو نماینده از مجلس:

کمیسیون امنیت ملی حادثه تروریستی زاهدان را سریعا رسیدگی کند

کمیسیون امنیت ملی حادثه تروریستی زاهدان را سریعا رسیدگی کند

تهران- ایرنا- دو نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکرهایی خواهان رسیدگی فوری به حادثه تروریستی زاهدان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعلام سریع تر نتیجه آن شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، یحیی کمالی‌پور نماینده مردم جیرفت در جلسه علنی امروز - چهارشنبه - خانه ملت گفت: روزهای اول مجلس شورای اسلامی اگر سنگی در وسط یک جاده می‌افتاد صدای نمایندگان بلند می‌شد، چرا امروز در برابر این حادثه سکوت کرده‌ایم؟
وی افزود: آیا در این حادثه هیچ کس مقصر نبوده است؟ چرا به سادگی از کنار آن عبور کردیم؟
نماینده مردم جیرفت از کمیسیون امنیت ملی مجلس خواست تا هر چه سریع تر به این موضوع ورود کند.
احمد سالک نماینده مردم اصفهان نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای حادثه تروریستی زاهدان گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به این موضوع رسیدگی کند و هرچه سریع‌تر نتیجه را به نمایندگان اعلام کند.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی «جیش العدل» با اقدام تروریستی انتحاری چهارشنبه گذشته یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشگر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد، 28 نفر از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
سیام**9121**1336
کد N2094344

وبگردی