آفتاب

جهانگیری: ایران هراسان در ورشو مفتضح شدند

جهانگیری: ایران هراسان در ورشو مفتضح شدند

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با بیان اینکه در نشست ورشو با کمک آمریکا، اسرائیل و سعودی سعی در ایران هراسی شده است، گفت: ایران هراسان به فضل الهی مفتضح شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «اسحاق جهانگیری» سه شنبه در مراسم اختتامیه ششمین همایش پیشرفت و توسعه علمی کشور در دانشگاه خاتم، ارتقای سطح استقلال و اقتدار ملی کشور در مواجهه با مسائل جهانی و منطقه ای را یکی از مسائل اصلی کشور بیان کرد و افزود: اجلاس ورشو در حالی برگزار می شود که عده ای با کمک اسراییل، آمریکا و سعودی می خواهند دیگران را از ایران بترسانند، دوره ای این کار را کردند شکست خوردند و این بار هم به فضل الهی مفتضح شدند اما ما باید بدانیم که چگونه با این مسائل مقابله مقتدارانه داشته باشیم.
وی با اشاره به وقوع برخی جنگ ها در منطقه مانند عراق و افغانستان توسط امریکا و به دنبال آن ایجاد گروه های تروریستی، اظهار کرد: در نتیجه همه اتفاقات، برگ برنده با ایران بود. آمریکا به بهانه القاعده و طالبان به افغانستان حمله کرد ولی در آخر دوستداران انقلاب اسلامی در صحنه ماندند و در سوریه هم چنین شد.

** موقعیت ایران در منطقه موجب به چالش کشیدن اقتدار کشور شد
جهانگیری خاطرنشان کرد: این موقعیت ایران حسادت مجموعه ای را برانگیخته که می خواهند اقتدار منطقه ای ایران را از بین ببرند. جریانی راه افتاده که می خواهد اقتدار ایران را در منطقه به چالش بکشاند.
ادامه دارد..
سیام**٧٣٢٩**1751
کد N2094130

وبگردی