آفتاب

مصدق پور قهرمان شطرنج بین المللی کاسپین کاپ شد

مصدق پور قهرمان شطرنج بین المللی کاسپین کاپ شد

تهران- ایرنا- هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی کاسپین کاپ، با قهرمانی «مسعود مصدق پور» در بخش استادی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا از فدراسیون شطرنج، پرونده هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی کاسپین کاپ، عصر امروز (سه شنبه) بسته و نفرات برتر در پنج جدول این مسابقات معرفی شدند.
بر این اساس، در رده بندی پایانی بخش استادی جام کاسپین «مسعود مصدق پور» با کسب 7 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.
عنوان نایب قهرمانی به «ویتالی برنادسکی» از اوکراین و عنوان سومی به «کارن گریگوریان» از ارمنستان رسید.
در رده بندی پایانی بخش ریتینگ زیر 2100، «علیرضا مبارک نژاد» عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و «مانی جاهدی» و «مجتبی صفری اسکندری» عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
در رده بندی پایانی بخش ریتینگ زیر 1800، «اتابک اسدی»، «ماهان کرمی» و «آریا قائنی» اول تا سوم شدند.
در رده بندی پایانی بخش زیر 14 سال، عناوین اول تا سوم به «هیراد صابری»، محمد حسین قنبرعلی فرزاد و پرهام نوروزی چناری رسید.
در رده بندی پایانی بخش بانوان هم «خاتون باقیروا» قهرمان شد، عنوان نایب قهرمانی به «پروا بهزاد نظیف» رسید و «نازنین مبرهنی» در جایگاه سوم ایستاد.
مهندس «مهرداد پهلوان زاده» رئیس فدراسیون شطرنج، امروز با حضور در منطقه آزاد انزلی علاوه بر بازدید از مسابقات کاسپین در مراسم اختتامیه این رقابت ها حضور پیدا کرد.
ورزشی**3991**9129
کد N2094129

وبگردی