آفتاب
در سال ۲۰۱۸؛

امارات ۵۴ درصد از هواپیماهای بوئینگ خاورمیانه را دریافت کرد

امارات ۵۴ درصد از هواپیماهای بوئینگ خاورمیانه را دریافت کرد

سه شرکت هواپیمایی الاتحاد، امارات و فلای‌دوبی امارات متحده ۲۱ هواپیمای بوئینگ را در سال ۲۰۱۸ دریافت کرده‌اند که این ۵۴ درصد از هواپیماهای تحویل داده شده به خاورمیانه را تشکیل می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از نیوزاین‌فلایت، شرکت‌های هواپیمایی امارات متحده عربی، الاتحاد، امارات و فلای‌دوبی، ۲۱ هواپیمای بوئینگ را در سال ۲۰۱۸ دریافت کرده‌اند که این ۵۴ درصد از کل هواپیماهای تحویل داده شده به خاورمیانه را تشکیل می‌دهد.

بوئینگ در گزارش اخیر خود اعلام کرد که این شرکت ۳۹ هواپیما را در سال ۲۰۱۸ به مشتریان خود در منطقه خاورمیانه تحویل داده که از این میان ۲۱ فروند به امارات‌ متحده عربی تحویل داده شده ‌است.

هواپیماهایی که به شرکت‌های اماراتی تحویل داده شده‌اند شامل ۶ فروند ۷۷۷ به هواپیمایی امارات، ۷ فروند ۷۳۷ مکس به فلای‌دوبی، و ۸ فروند به هواپیمایی الاتحاد؛ یک فروند ۷۷۷اف، چهار فروند ۷۸۷-۱۰اس و ۳ فروند ۷۸۷-۹اس هستند.

برنارد جی دان، رییس شرکت بوئینگ در خاور میانه و آفریقای شمالی و ترکیه، گفت: امسال، سال فروش جهانی موفق بود و ما به رکورد جدید تحویل ۸۰۶ فروند در ۲۰۱۸ دست یافتیم که از رکورد قبلی ۷۶۳ فروند در سال ۲۰۱۷ بسیار فراتر است. همچنین تعداد کل سفارشات در این سال به رکورد ۸۹۳ فروند رسید که ۲۰۳ فروند آن فقط در ماه دسامبر اتفاق افتاد.

کد N2094050

وبگردی