آفتاب
فرمانده ناجا تهران بزرگ:

دشمنان با ترفند مدافع مردم بودن، وارد عرصه شده اند

دشمنان با ترفند مدافع مردم بودن، وارد عرصه شده اند

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی با ترفند مدافع مردم بودن وارد عرصه شده اند؛ در حالی که تمام اهداف آنها ضربه زدن به مردم و انقلاب است.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره اولین سالگرد شهدای خیابان پاسداران تهران افزود: شهدای خیابان پاسداران تهران در عین مظلومیت و در راه حفظ امنیت مردم و دفاع از آرمان‌های انقلاب به شهادت رسیدند.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ افزود: انقلاب اسلامی به بهای سنگینی به دست آمده است و با تمام توان تا آخرین قطره خون مدافع ارزش‌های به دست آمده آن هستیم.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و شهدای مدافع امنیت، اظهار داشت: شهیدان محمد حسین حدادیان، رضا مرادی، رضا امامی و محمدعلی بایرامی به عنوای شهدای فاطمیه جان خود را تقدیم امنیت مردم کردند.
در خاتمه این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و مقامات کشوری و لشکری و خانواده معظم شهدا در محل حسینیه فاطمه زهرا (س) برگزار شد، از خانواده معظم شهدای خیابان پاسداران تهران و جانبازان این حادثه تروریستی با اهدای لوح تقدیر قدردانی و تجلیل شد.
اجتمام*1933*1834
کد N2093870

وبگردی