آفتاب
رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران:

نیروی انتظامی شروع کننده درگیری با دراویش نبود

نیروی انتظامی شروع کننده درگیری با دراویش نبود

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: درگیری را در ابتدا دراویش شروع کردند و نیروی انتظامی ایستادگی کرد و در نبرد ناجوانمردانه نیروهای ما را مظلومانه به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه نخستین سالگرد شهدای خیابان پاسداران(شهدای فاطمیه) اظهار کرد: در این درگیری افرادی که مسیر انحرافی را طی کردند، باعث این درگیری و اغتشاش شدند.

وی افزود: این افراد از سعه صدر و آرامش نظام سوءاستفاده کردند و برخلاف اینکه بارها به آنها تذکر داده شده بود، رفتار زشتی را در برابر رزمندگان اسلام از خود نشان دادند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: درگیری را در ابتدا دراویش شروع کردند و نیروی انتظامی ایستادگی کرد و در نبرد ناجوانمردانه نیروهای ما را مظلومانه به شهادت رساندند.

وی افزود: بعد از یک سال هنوز داغ این شهیدان فرو ننشسته است و همانطور که می‌بینید جمعیت عظیمی برای زنده نگه داشتن نام آنها در اینجا جمع شده است.
رحیمی تأکید کرد: در مدت دو ماهی که ما با آنها درگیر بودیم به هیچ عنوان نیروی انتظامی شروع‌کننده درگیری نبود و تماماً با سعه صدر با آنها رفتار می‌کرد. اما آن دراویش بودند که از چوب و کوکتل مولوتوف استفاده کردند و درگیری را شروع کردند و در نهایت منجر به یه همچین جنایتی شدند.

کد N2093805

وبگردی