آفتاب

آثاری از ۱۰ تا ۱۸۰ هزار تومان در مد و لباس سماء/ حضور بیش از ۶۰ گروه در نمایشگاه جشنواره

آثاری از ۱۰ تا ۱۸۰ هزار تومان در مد و لباس سماء/ حضور بیش از ۶۰ گروه در نمایشگاه جشنواره

جشنواره مد و لباس سماء یک رویداد در زمینه مد و لباس اسلامی – ایرانی با ارائه آثاری از ۱۰ تا ۱۸۰ هزار تومان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، زینب دولتی (مدیر برگزاری جشنواره مد و لباس سماء) درباره کم و کیف این رویداد فرهنگی گفت: این جشنواره یک رویداد در زمینه مد و لباس اسلامی – ایرانی است که قرار است از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ اسفند ماه سال جاری در سالن سروناز واقع در بلوار نیرو زمینی اتوبان ارتش برگزار شود. تا کنون مشخص شده که تقریبا ۶۰ گروه مختلف اعم از برندهای تولیدکننده بزرگ قدیمی، برندهای نوپا، مزون دارها و خانه‌های مد و لباس در شاخه محصولات پوشاک بانوان، عفاف و حجاب، کیف و کفش، زیورآلات، دکوری و اکسسوری، چرم و ... در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات مورد نیاز متقاضیان را در اختیار آنها قرار خواهند داد.

وی در پاسخ به این پرسش که میزان استقبال از این جشنواره را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: لوکیشنی که برای برگزاری جشنواره انتخاب کرده‌ایم نزدیک شهرک شهید محلاتی و بلوار ارتش است که این منطقه بالای بیست هزار نفر جمعیت دارد . ما در زمینه تبلیغات منطقه‌ای در این محله‌ها تبلیغات میدانی گسترده‌ای انجام داده‌ایم که فکر می‌کنم با اطلاع رسانی‌ای هم که در رسانه‌ها انجام داده‌ایم استقبال خوبی از این جشنواره به عمل خواهد آمد.

او درخصوص قیمت آثاری که در این جشنواره ارائه خواهد شد گفت: قیمت‌ها از ۱۰ تا ۱۸۰ هزار تومان خواهد بود.

کد N2093780

وبگردی