آفتاب
شجاع را می‌شناسم و مطمئنم او علیه مردم مسجد سلیمان حرف نزده و شایعه است

مرزبان: قطبی به کمک مربی ما گفت عینک بزن تا صحنه‌ها را درست ببینی/ شانس زیادی داریم که مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم

مرزبان: قطبی به کمک مربی ما گفت عینک بزن تا صحنه‌ها را درست ببینی/ شانس زیادی داریم که مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم

سرمربی نفت نفت مسجد سلیمان در خصوص دیدار پیش رو مقابل پرسپولیس گفت: ما باید از یک نقطه‌ای شروع کنیم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و ما در جام حذفی هم به مرحله نیمه نهایی رسیدند و از روحیه خوبی برخوردار هستند

علیرضا مرزبان سرمربی نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص باخت مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: حق ما در این بازی باخت نبود ما سه شانس فوق‌العاده گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم ما نیمه دوم کاملا توپ را در اختیار داشتیم و فوتبال بسیار باکلاسی را انجام دادیم.

وی ادامه داد: بچه‌ها خیلی ناراحت هستند که به رغم برتری نتوانستند در این بازی به برتری برسند. تلاش می‌کنیم در بازی‌های بعدی به موفقیت برسیم.

سرمربی نفت نفت مسجد سلیمان در خصوص دیدار پیش رو مقابل پرسپولیس تصریح کرد: ما باید از یک نقطه‌ای شروع کنیم پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است و ما در جام حذفی هم به مرحله نیمه نهایی رسیدند و از روحیه خوبی برخوردار هستند من این تیم را کاملا می‌شناسم اما پیش بینی‌ام این است که امکان زیادی داریم که مقابل آنها نتیجه بگیریم.

مرزبان در خصوص اینکه افشین قطبی سرمربی فولاد اعلام کرده که وی در زمانی که سرمربی پرسپولیس بوده این مربی فقط یک بدنساز بوده بیان د اشت: همه ایران می‌دانند چه کسی آن موقع پرسپولیس را آماده کرد چه کسی بازیکنان را در اختیار گرفت و چه کسی تیم‌های حریف را آنالیز می‌کرد نیازی به گفتن نیست.

وی درباره اینکه قطبی در یک صحنه به نیمکت مسجدسلیمان اعتراض کرد افزود: سر یک توپ ایشان به سمت نیمکت ما اعتراض هایی انجام داد حتی به کمک مربی ما با اشاره گفت عینک بزن تا صحنه‌ها را درست ببینی من هم نسبت به این حرکت ایشان اعتراض کردم بهتر است در کنار زمین ما مربیان به هم احترام بگذاریم فکر می‌کنم کم کم یک سنت شده است که مربیان به هم اهانت کنند.

مرزبان در خصوص اینکه شجاع خلیل‌زاده اعلام کرده مردم مسجد سلیمان را نمی‌شناسد گفت: شجاع را می‌شناسم انسان بسیار خوبی است و امکان ندارد چنین حرفی را زده باشد من مطمئن هستم این حرف‌ها حرف‌های شجاع نیست. 

 

کد N2093541

وبگردی