آفتاب

اتفاقی که احسان علیخانی را شوکه کرد!

 اتفاقی که احسان علیخانی را شوکه کرد!

قسمت دوم «عصرجدید» جدیدترین برنامه احسان علیخانی شب گذشته پخش شد.

دومین قسمت از مسابقه بزرگ استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی بعد از اخبار شبانگاهی ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه سه سیما رفت.
در قسمت دوم «عصر جدید» شاهد هنرنمایی استعداد‌های متفاوتی بودیم که یکی از شرکت کنندگان در حوزه مکعب روبیک در مسابقه شرکت کرد او برخلاف تصور داوران و مخاطبان روبیک‌ها را روی یک تابلو چید و با برعکس کردن تابلو علیخانی با دیدن چهره خود شوکه شد.این در حالی بود که داوران حتی نتوانستند یک طرف روبیک را درست کنند.



در قسمت دیگر مسابقه زهرا بیرامی ژیمناستیک کار 8 ساله با حرکات منعطف خود باعث تعجب مجری و داوران شد.پدر زهرا از کودکی با زهرا تمرینات  ورزشی انجام داده تا به این سطح از انعطاف بدنی رسیده است.

در قسمت بعد مسابقه هم یک شرکت کننده با وجود اینکه مشکل ریوی داشت توانست با یک طناب هنرنمایی کند و توجه داوران را برای صعود به مرحله بعد جلب کرد.

مسابقه بزرگ استعداد یابی "عصر جدید" کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی است و رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی داوران این مسابقه استعدادیابی هستند .طراحی دکور این مجموعه زیر نظر سیامک احصایی ساخته شده است و آریا عظیمی‌نژاد نیز ساخت موسیقی‌های این رقابت بزرگ را بر عهده دارد.
کد N2093243

وبگردی