آفتاب

سرلشکر باقری:حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است

سرلشکر باقری:حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود، حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است.

به گزارش ایسنا ، سرلشکر محمد باقری  در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح عنوان کرد: از جمله وظایف مهم نیروهای مسلح، مقابله با تهدیدات دشمن و ارتقای توان نظامی و دفاعی است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در واقع مهم‌ترین وظیفه نیروهای مسلح، دفاع از تمامیت ارضی کشور و صیانت از نظام جمهوری اسلامی و حفظ امنیت در این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: کشور ما در زمینه تجهیزات نظامی به پیشرفت‌های مهمی دست یافته است به ویژه در زمینه ساخت موشک و زیردریایی نیز به پیشرفت‌های خوبی رسیده ایم.

باقری خاطرنشان کرد: ما همچنین توانایی لازم را در طراحی و ساخت تجهیزات پیشرفته در صنایعی همچون خودروسازی و نفت داریم.

وی اظهار کرد: با توجه به توانمندی‌های موجود، حضور در عرصه سازندگی، از جمله وظایف نیروهای مسلح است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی حرفه‌ای به سربازان بیان کرد: در حدود ۲۰۰ هزار نفر از سربازان در مدت ۲ سال این آموزش‌ها را سپری کرده اند تا بتوانند زمینه اشتغال برای خود فراهم کنند.

وی با اشاره با حادثه تروریستی اخیر نیز متذکر شد: وقتی دشمن از انقلاب اسلامی ضربه می‌خورد دست به تهدیدات امنیتی می‌زند.

 باقری با تاکید بر انتقام سخت از تروریست‌ها گفت: مرز میان ایران و پاکستان توسط سپاه پاسداران و نیروی انتظامی صیانت می‌شود هر چند بخشی از مرز باز است که این امر موجب ورود تروریست‌ها به خاک کشور می‌شود.

وی بیان کرد: مذاکراتی با پاکستان در خصوص جلوگیری از حوادث تروریستی انجام شده که امیدواریم بتوانیم مانع از چنین حرکت‌های تروریستی باشیم.

انتهای پیام

کد N2093161

وبگردی