آفتاب

گل‌محمدی: استحقاق صعود به مرحله بعد جام حذفی را داشتیم

گل‌محمدی: استحقاق صعود به مرحله بعد جام حذفی را داشتیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد بعد از حذف تیمش از جام حذفی برابر پرسپولیس در ضربات پنالتی گفت: هرچند تیم ما استحقاق حضور در مرحله بعدی جام حذفی را داشت اما از این به بعد باید تمام تمرکز خود را معطوف به لیگ برتر و دیدار با سپیدرود رشت کنیم.

به گزارش ایرنا، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در جام حذفی که با شکست تیم پدیده شهر خوردرو در ضربات پنالتی همراه بود، اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی را شاهد بودیم. بازی را خوب شروع کردیم و گل زیبایی زدیم اما روی یک ضربه کرنر گل خوردیم. بازی پایاپای را شاهد بودیم. امروز بازیکنانم با غیرت مثال زدنی خود خوب دفاع کرده و بازی خوبی انجام دادند.
وی افزود: به خاطر نمایش خوب و غیرتمندانه ای که داشتند به تک تک بازیکنانم افتخار می کنم. ضربات پنالتی بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکنان دارد. ما خوب تصمیم نگرفتیم.
گل محمدی ادامه داد: به پرسپولیس بابت صعود به مرحله بعدی جام حذفی تبریک می گویم. دیگر باید تمرکزمان را روی بازی با سپیدرود و لیگ برتر بگذاریم.
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو خاطرنشان کرد: باید این بازی را فراموش کنیم و تمرکزمان را روی لیگ بگذاریم هر چند فکر می کنم بازیکنانم این استحقاق را داشتند که به مرحله بعد جام حذفی راه پیدا کنند.
گل محمدی در رابطه با اینکه بازیکنانش از نظر روحی آمادگی رویارویی با علیرضا بیرانوند را نداشتند، گفت: ما در چند روز اخیر برای ضربات پنالتی خیلی وقت گذاشتیم اما بازیکنان ما بی تجربه و جوان هستند. این میدان ها برای آنها تجربه خوبی است. بازی در ورزشگاه آزادی حتی برای با تجربه های ما هم سخت است. بازیکنانم زحمت خود را کشیدند و فقط پنالتی ها را گل نکردند.
وی با اشاره به زمان دیدار تیمش با سپیدرود در لیگ برتر تصریح کرد: هنوز جوابی به ما ندادند. ما از یک ماه پیش درخواست تغییر زمان بازی را داشتیم تا هفته قبل هم به ما اعلام کرده بودند که با تغییر زمان مسابقه موافقت شده است اما دو روز پیش به ما گفتند که زمان بازی تغییر نمی کند. برای سپاهان چه طور شنبه بازی می گذارند اما ما چرا باید جمعه بازی کنیم؟
سرمربی تیم فوتبال پدیده شهر خودرو گفت: خیلی راحت زمان بعضی بازی ها زیر فشار تغییر می کند. حتی از ما برای تغییر زمان بازی استعلام گرفتند و ما مخالفت کردیم. متاسفانه توان مقابل با تیم های بزرگ را ندارند. هر چهار روز بازی داریم و این اتفاق فقط برای تیم ما رخ داده است.
گل محمدی ادامه داد: این برنامه ریزی بو دار است و سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ و همکارانش باید جواب بدهند. چرا موافقت نکردند بازی ما عقب بیافتد؟
وی اظهار داشت: برای برخی از افراد سنگین است که تیم ما بالای جدول است. الان باید خودشان بیایند و پاسخگو باشند که چرا فقط برای تیم ما این برنامه ریزی فشرده صورت گرفته و باید هر چهار روز یکبار بازی کنیم؟
سرمربی پدیده در مورد اینکه تیمش در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفته و به نظر بازیکنانش بی انگیزه شده اند و مانند پارس جنوبی فصل گذشته هستند، گفت: شاید شما نتایج را دنبال و جدول را نمی بینید. ما بد نتیجه نگرفتیم و اگر نگاه کنید ما جزو سه تیم بالای جدول هستیم. تازه نیم فصل دوم شروع شده و این سوال ها را برای آخر فصل بگذارید.
وی در پایان تصریح کرد: استقلال در شرایطی مقابل ما قرار گرفت که این تیم شرایط بدی داشت. در آن مقطع شرایط ما عالی بود. بازی ما را لغو کردند. ما از شرایط بازی دور شدیم و استقلال بهتر شد. از ما پرسیدند و ما با تغییر زمان بازی مخالفت کردیم اما اینکه چرا تصمیم عوض شد، سازمان لیگ باید پاسخگو باشد.
ورزشی**9463**9129
کد N2092945

وبگردی