آفتاب
جام حذفی فوتبال؛

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه نخست

تساوی پرسپولیس و پدیده در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس در حالی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که «شایان مصلح» نقش مهمی در این نتیجه داشت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی با قضاوت «اشکان خورشیدی» به مصاف پدیده شهرخودرو مشهد رفته است.
ابتدا قرار بود که «علیرضا فغانی» داور این دیدار باشد، اما به دلیل آنچه که بیماری وی اعلام شد، «خورشیدی» جای این داور مطرح را گرفت.
این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی در حال برگزاری است و تیم پیروز در نیمه نهایی با سپاهان اصفهان رو به رو خواهد شد.
این دیدار با حمله میهمان در آغاز بازی همراه شد که «بیرانوند» به خوبی دروازه پرسپولیس را نجات داد.
بازی شجاعانه میهمان در دقیقه 11 نتیجه داد و «محمد مهدی خانی» با فرار از پشت مدافعان پرسپولیس توپ را به گل تبدیل کرد و تلاش «شایان مصلح» برای نجات دروازه سرخپوشان نیز سودی نداشت.
برتری پدیده دوام زیادی نداشت و در دقیقه 19 کرنر ارسالی «مهدی ترابی» را «شایان مصلح» با ضربه سر تماشایی به گل تساوی تبدیل کرد تا اشتباه خود را جبران کند.
در ادامه نیمه نخست، پاس های اشتباه متعدد بازیکنان سبب شد تا بازی با افت زیادی مواجه شود.
در نهایت این دیدار در نیمه اول با تساوی به اتمام رسید.
**ترکیب پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی و علی علیپور

**ترکیب پدیده:
میلاد فراهانی، محمدحسین مرادمند، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، علی نعمتی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمد مهدی‌خانی و یونس شاکری
ورزشی**3783**9129
کد N2092832

وبگردی