آفتاب

آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال

آخرین وضعیت حضور استقلال در لیگ برتر فوتسال

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: استقلال آنقدر درگیر روزمرگی‌ است که فعلا امکان حضورش در لیگ برتر فوتسال نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در حوزه فوتسال خبری بود که چندی قبل در رسانه‌ها مطرح شد و مورد استقبال اهالی فوتسال قرار گرفت. حضور این دو باشگاه می‌تواند به فوتسال کشور رونق داده و موجب استقبال بیشتر تماشاگران از این رشته شود.

میرشاد ماجدی عضو کمیته فنی فوتسال و عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در همین رابطه به خبرنگار مهر گفت: به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال از حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتسال بسیار استقبال می‌کنم. حضور سرخابی‌ها در فوتسال می‌تواند کمک کند تا این رشته بیش از این مورد استقبال و توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اما به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گویم این باشگاه در حال حاضر آنقدر درگیر روزمرگی‌های خاص خودش است که واقعا فعلا امکان حضور در لیگ برتر فوتسال وجود ندارد.

ماجدی گفت: البته صحبت من به این منظور نیست که تا ابد باشگاه استقلال تیم فوتسال نداشته باشد. این اتفاق منوط به ایجاد زیرساخت‌های لازم است. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد تا شاهد حضور تیم فوتسال استقلال در لیگ برتر این رشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تصریح کرد: این باشگاه پیشرو در فوتسال ایران بوده است. استقلال در گذشته هم یکی از قدرتمندترین تیم‌های فوتسال ایران را داشت و نخستین باشگاهی بود که خرج فوتسال را از فوتبال جدا کرد و یک تیم حرفه‌ای فوتسال تشکیل داد. ما می‌توانیم امیدوار باشیم که بار دیگر شاهد وقوع این اتفاقات در باشگاه استقلال باشیم.

کد N2092388

وبگردی