آفتاب

جشنواره موسیقی در ایستگاه پایانی

جشنواره موسیقی در ایستگاه پایانی

سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای موسیقی نواحی، کلاسیک و پاپ و همچنین مستندات موسیقایی به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش آفتاب، امروز، در آخرین  روز از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر 13 گروه موسیقی در ژانرها و سبک های مختلف در شش سالن و تالار به اجرای برنامه خواهند پرداخت و همچنین 3 فیلم مستند موسیقی در سالن سیف الله داد، خانه سینما نمایش در خواهند آمد.
«ارکستر آیسو» با رهبری مازیار یونسی در ساعت 18:30 در تالار وحدت به روی صحنه خواهد رفت. همچنین « تکنوازی پیانو » به نوازندگی هوشیار خیام در همین سالن ساعت ۲۱:۳۰ اجرا خواهد  داشت.
تالار رودکی نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به ترتیب میزبان اجراهای «گروه کر شهر تهران» به سرپرستی مهدی قاسمی و اجرایی از گروه «بربطیان » با اجرای حسین بهروزی نیا خواهد بود.
گروه «یاغلیق» به سرپرستی ساناز نامداری در ساعت 18:30  و اجرای اسماعیل عظیمی در فرهنگسرای ارسباران به اجرای برنامه خواهند پرداخت و در ساعت 21:30  گروه «رخداد» به سرپرستی سهند شکر زاده و تکنوازی پیانو به نوازندگی سارا صوفی سیاوش به روی صحنه خواهند رفت.
«تنور تریو » به سرپرستی میلاد زنده نام و همچنین علی پرکار هم ساعت ۱۹ در برج آزادی اجرا موسیقی خواهند داشت.
«میسان اهواز» به سرپرستی مهدی سواری و گروه «شالو بوشهر» به سرپرستی عبدلله مقاتلی مطلق، در ساعت ۱۹ و در سالن سوره حوزه هنری اجرا خواهند داشت.
برج میلاد نیز در ساعات ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان گروه موسیقی پاپ -محسن ابراهیم زاده خواهد بود.
خانه سینما نیز فیلم‌هایی به نام‌های «گوشه های اصفهان » از محمد رضا مهیمن، «هزار دستان امیر جاهد» از منوچهر مشیری و «آخرین بخشی» از فرشاد فداییان را به نمایش خواهد گذاشت.
سی‌وچهارمین جشنواره موسیقی فجر ۳۰ بهمن ماه به پایان می رسد.
منبع: برنا
کد N2092137

وبگردی