آفتاب

ابراهیمی: عمل به بیانیه رهبری ایران را قدرت نخست منطقه خواهد ساخت

ابراهیمی: عمل به بیانیه رهبری ایران را قدرت نخست منطقه خواهد ساخت

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ایران با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و با عنایت به ریل‌گذاری ایشان در مسیر انقلاب تمامی خطرات را پشت سر می‌گذارد و آینده‌ای در انتظار ملت ما خواهد بود که بدل به یکی از قدرت‌های جهانی و نفر اول منطقه شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انتشار بیانیه رهبری در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار کرد: مهمترین فراز بیانات رهبری، دست و پای جوانان را باز کردن و امور را به دست آنان سپردن است؛ البته اینکه چگونه جوانان می‌توانند مقاومت کنند تا از کنار فشارها عبور کنیم، نکته مهم دیگری است که در این بیانیه به آن پرداخته شده است؛ چرا که ما به مرحله‌ای رسیده‌ایم که باید گام دوم را برداریم و بدون کوشش و شجاعت به خرج دادن جوانان و میدان دادن به آنان نمی‌توانیم این مسیر را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: این بیانیه در واقع یک منشور حرکت است و خط مشی آینده کشور در آن از سوی رهبری برای ملت ایران مشخص شده است تا چه گام‌هایی را بردارد. همچنین همه فرازها و راه‌های عملیاتی شدن آرمان‌ها و اهداف و ارزش‌های انقلاب مشخص شده است و معتقدم اگر جامعه ما همچنان انقلابی بماند و آرمان‌های آن را حفظ کند، می‌تواند به دستورالعمل رهبری در این زمینه عمل کند.

ابراهیمی تاکید کرد: ایران اسلامی ما با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و با عنایت به ریل‌گذاری ایشان در مسیر انقلاب تمامی خطرات را پشت سر می‌گذارد و آینده‌ای در انتظار ملت ما خواهد بود که بدل به یکی از قدرت‌های جهانی و نفر اول منطقه شود و این مهم با عمل به بیانات رهبری عملی خواهد شد و دشمنان را مایوس خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N2091995

وبگردی