آفتاب
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد:

برد و باخت برایمان اهمیت نداشت

برد و باخت برایمان اهمیت نداشت

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس بازی هفته پایانی تیمش در مقابل شهرداری تبریز در مرحله گروهی لیگ برتر را دیدار تدارکاتی برای تیمش توصیف کرد و گفت: به اهدافی که از این بازی داشتیم رسیدیم و برد و باخت در این دیدار مهم نبود.

ایرج مقدم یکشنبه شب پس از برد خانگی تیمش در مقابل شهرداری تبریز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در بازی قبل مقابل پیام مشهد صعود ما به مرحله پلی آف مسجل شده بود و نتیجه این دیدار برایمان اهمیتی نداشت و از همین رو سعی کردیم از این بازی تدارکاتی بهترین استفاده را ببریم.
سرمربی شهرداری گنبدکاووس افزود: در این بازی چند هدف داشتیم که یکی از آنها استفاده از توپ های برگشتی برای آماده سازی بیشتر بازیکنان در راستای ارائه یک بازی قوی مقابل شهرداری ورامین بود که در وقت اول بازی بخوبی انجام شد.
وی گفت: یکی دیگر از اهدافمان بازی دادن به بازیکنان ذخیره و کمتر بازی کرده در طول لیگ بود زیرا باید برای بازی حساس پلی اف همه قدرت تیمی را در اختیار داشته باشیم و بازیکنان هم نشان دادند این توانایی را دارند مقابل حریف براحتی به هماهنگی لازم برسند.
مقدم در خصوص وضعیت تیم شهرداری گنبد برای دیدار های پلی آف بیان کرد: میکائیل تاجر به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر تحت مراقبت پزشکی است و قطعا به بازی اول نخواهد رسید و همه بازیکنان تیم باید تلاش کنند تا بتوانیم نتیجه لازم را در دیدار ابتدایی کسب کنیم.
سرمربی تیم شهرداری تبریز نیز به خبرنگار ایرنا گفت: می دانستیم که پا در یک بازی تشریفاتی میگذاریم زیرا تیم گنبد در دیدار قبل خود به نتیجه مورد نیازش رسیده بود و احتیاجی به فشار آوردن نداشت.
عادل بناکار افزود: به تیم و هواداران گنبدی تبریک میگویم و البته جا دارد بیان کنیم که در سال جاری تیم شهرداری تبریز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و نگه داشتن تیم تا ایجا نیز کار بزرگی بود.
دیدار تیم های شهرداری گنبدکاووس و شهرداری تبریز عصر یکشنبه به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد که در نهایت میزبان با کسب نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.
9433/1860
کد N2091778

وبگردی